اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر:

کارت‌های سوخت موقت از اول خرداد فاقد اعتبار هستند

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: کارت‌های سوخت موقت از اول خرداد فاقد اعتبار هستند.

کارت‌های سوخت موقت از اول خرداد فاقد اعتبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مهرداد بیوکی بعد از ظهر امروز در بازدید از جایگاه سی ان جی سعدآباد اظهار داشت: ایجاد جایگاه‌های سی‌ان‌جی در نقاط مختلف استان بوشهر با توجه به پتانسیل‌های مختلف مناطق از اهدافی است که در سال‌های اخیر در استان بوشهر دنبال کرده‌ایم و موفقیت‌های ارزشمندی در این عرصه داشته‌ایم.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر خاطر نشان کرد: استقرار جایگاه‌های سی‌ان‌جی از خواسته‌های مهم مردم است و با توجه به افزایش تمایل مردم به مصرف گاز به عنوان سوخت این مساله سبب رفاه و آسایش مردم می‌شود.

بیوکی با اشاره به افتتاح جایگاه سی‌‌ان‌جی در سعدآباد بیان داشت: با افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی شهر سعدآباد شاهد افتتاح هجدهمین جایگاه عرضه سوخت ‌سی‌ان‌جی در استان بوشهر بوده‌ایم و نیاز جمعیت بالای اهالی این بخش و شهر را مرتفع می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فنی و خصوصیات این جایگاه عرضه سوخت عنوان کرد: این جایگاه با ظرفیت هزار و 500 مترمکعب در ساعت، سه سکوی دیسپنسر و شش نازل سوخت‌گیری برای استفاده شهروندان سعدآبادی را در خود جای داده و در روزهای گذشته شاهد بهره‌برداری از این ایستگاه بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: این جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع ساخته شده و آمادگی ارائه هر روز 18 ساعت خدمات به مردم را دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به اختصاص پنج دقیقه برای سوخت‌گیری هر خودرو در جایگاه سعدآباد اظهار داشت: این جایگاه قابلیت انجام عملیات سوختگیری هزار و 296 خودرو معادل حدود 12 هزار و 960 کیلوگرم سی‌ان‌جی را دارد.

بیوکی یادآور شد: مدیریت بهره‌برداری از این جایگاه سوخت سی‌ان‌جی و همچنین درآمد حاصل از آن به شهرداری سعدآباد واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه 15 ایستگاه سوخت سی‌ان‌جی در استان بوشهر در دست احداث است ابراز داشت: هم‌اکنون 15 جایگاه سی‌ان‌جی با پیشرفت‌های فیزیکی 77 تا 99 درصد در استان بوشهر در دست احداث است.

وی در ارتباط با وضعیت کارت‌های سوخت موقت عنوان کرد: بر اساس اطلاعیه‌های قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سوخت‌گیری با استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت موقت تا پایان اردیبهشت ماه سال 91 امکان‌پذیر است و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از ابتدای خرداد ماه هیچگونه تعهدی در ارتباط با تحویل سوخت به دارندگان کارت‌های سوخت موقت ندارد.

بیوکی متذکر شد: کارت‌های سوخت موقت، برای ترمیم سهمیه وسایل حمل و نقل عمومی و برخی اقشار در کشور توزیع شده بود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول