اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

کارت‌های سوخت موسسه‌های کرایه اتومبیل غیرفعال باطل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: کارت‌های سوخت موسسه‌های کرایه اتومبیل غیرفعال باطل می‌شود.

کارت‌های سوخت موسسه‌های کرایه اتومبیل غیرفعال باطل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر ضرورت مقابله با قاچاق کالا و ارز، قاچاق کالا را از مصادیق فساد اقتصادی دانست و بیان داشت: مقابله با قاچاق کالا و ارز به هر نحو از ضروریات جامعه است.

وی مبارزه با قاچاق کالا را مقابله با فساد اقتصادی ذکر کرد و اظهار داشت: قاچاق کالا اقتصاد جامعه را فلج می‌کند و به مراکز و کارگاه‌های تولیدی صدمه می‌زند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: در تحقق این شعار قطع دست عوامل قاچاق کالا ضروری است و باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مشایخی افزود: با قطع دست عوامل قاچاق کارگاه‌های تولیدی کوچک نیز حمایت می‌شوند و این در واقع حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی است.

وی ورود مشروبات الکلی و برخی لوازم بهداشتی و آرایشی به صورت قاچاق را به عنوان تهاجم فرهنگی دشمن اعلام کرد و گفت: یکی از راه‌های تهاجم فرهنگی دشمن از طریق قاچاق کالاهای بهداشتی و آرایشی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

این مسئول با تقدیر از دستگاه قضایی در برخورد قاطعانه با عوامل قاچاق کالا و ارز و صدور احکام مناسب خواستار ادامه این روند از سوی مقامات قضایی و تسریع در اجرای احکام صادره شد.

فرماندار نور با اشاره به توزیع خارج از شبکه سوخت در قالب کارت‌های سوخت آژانس که در اختیار افراد غیرفعال در موسسه‌های اتومبیل کرایه قرار دارد با تاکید بر دستورالعمل‌های صادره خواستار اقدام سریع و جدی ابطال کارت سوخت غیرفعالان در موسسه‌های اتومبیل کرایه شد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول