اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد ماه در استان زنجان

جشن مسکن‌دار شدن زنجانی‌ها برگزار می‏‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد ماه سال جاری جشن مسکن‏‌دار شدن زنجانی‌ها در استان زنجان برگزار می‏‌شود.

جشن مسکن‌دار شدن زنجانی‌ها برگزار می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب‏الله ملایی یگانه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: آسفالت‏‌ریزی و لکه‏‌گیری معابر در اولویت برنامه‏‌های شهرداری زنجان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه آسفالت و لکه‏‌گیری خیابان‏‌ها مشکلی جز شرایط جوی نامساعد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ترمیم آسفالت خیابان‏‌ها با قدرت و برنامه‏‌ریزی در حال انجام است.

سرپرست شهرداری زنجان در پاسخ به سؤال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در زمینه تاخیر ایجاد شده در احداث پل امام حسین(ع) تصریح کرد: در حال حاضر کارگاه کاملا فعال است و در هفته آینده خبرهای خوشی در زمینه تملک املاک موجود در این پروژه را می‏‌دهیم.

وی با بیان اینکه زمان مقرر بهره‏‌برداری از پل امام حسین(ع) در شهر زنجان شهریور ماه سال آینده است، اضافه کرد: امیدواریم این پروژه زودتر از زمان تعیین شده به بهره‏‌برداری برسد.

ملایی یگانه در پاسخ به خواسته محمد عینی‌فرد مبنی بر اینکه یکی از مهم‏‌ترین خواسته‏‌های شورای اسلامی شهر زنجان جذب همه بودجه‏‌های عمرانی است، اظهار داشت: تاکنون 50 درصد از این اعتبارات استانی تخصیص یافته به امور عمرانی جذب شده است که سعی داریم اعتبارات عمرانی را صد درصد جذب کنیم.

وی به برگزاری جشن مسکن‏‌دار شدن مردم زنجان اشاره کرد و افزود: برنامه‏‌ریزی‏‌های لازم برای برگزاری این جشن صورت می‏‌گیرد.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه پروازهای خارجی در فرودگاه زنجان صورت می‏‌گیرد، ادامه داد: در این زمینه نیز برنامه‏‌ریزی‏‌های لازم در شهرداری زنجان انجام می‏‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه جمع‏‌آوری سگ‏‌های ولگرد در حال انجام است، یادآور شد: خط‌کشی معابر، رنگ‏‌آمیزی جداول، ایجاد فضای سبز، جدول‏‌گذاری و پیاده‏‌روسازی در دستور کار شهرداری زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول