اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فدراسیون تیراندازی با کمان صورت گرفت

دعوت از کمانداران اصفهانی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: از طرف فدراسیون تیراندازی با کمان دو نفر از کمانداران اصفهانی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت شدند.

دعوت از کمانداران اصفهانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی هیئت تیراندازی استان اصفهان، فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان طی نامه‌ای از مهرداد نورمحمدی و پریسا اسحاقیان به منظور حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان در راستای توسعه و تعمیم رشته تیراندازی با کمان و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت صدیقه(س) همایش تیراندازی با کمان ویژه خواهران و برادران علاقه‌مند را در سازمان انرژی اتمی و جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان برگزار کرد.

در این همایش ورزشی که با همکاری هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان برگزار شد نفرات شرکت کننده ضمن آشنایی با این رشته در یک مسابقه تفریحی شرکت کرده و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا شد.

به منظور انتخاب بهترین‌های تیراندازی استان اصفهان، کمانداران نوجوان و جوان اصفهانی سیبل‌ها را نشانه رفتند.

برای پشتوانه سازی تیم‌های تیراندازی با کمان استان و در راستای اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان یک دوره مسابقه انتخابی ویژه خواهران و برادران فعال در رشته تیراندازی با کمان در رده سنی زیر 18 و زیر 15 سال در مجموعه ورزشی آبشار برگزار شد.

در این رقابت‌ها که با حضور 45 نفر از نوجوانان و جوانان از شهرستان‌های استان همراه بود، کمانداران در دو رشته ریکرو و کامپوند با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر به منظور شرکت در آزمون‌های آمادگی جسمانی، سلامت، روان‌شناسی، تغذیه و اردوی آمادگی انتخاب شدند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول