اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

ولایت‌محوری سرلوحه فعالیت‌های دانشگاه آزاد است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: ولایت‌محوری، استکبارستیزی و تعمیق و گسترش ارزش‌های انقلابی سرلوحه فعالیت‌های دانشگاهی در این واحد دانشگاهی است.

ولایت‌محوری سرلوحه فعالیت‌های دانشگاه آزاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مراسم تقدیر از اعضای هیئت رئیسه و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ظهر امروز به مناسبت هفته معلم و با حضور فرماندار گچساران، امام جمعه موقت گچساران، هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد.

* شهید مطهری آخرین مرحله دینداری را با شهادت کامل کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این آئین اظهار کرد: خداوند بزرگ اولین معلم بشریت است و پیامبران و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بعد از حضرت باریتعالی به رسالت معلمی برای انسان همت گماشته‌اند.

سید یعقوب زراعت‌کیش بیان داشت: خداوند متعال در بدو خلقت انسان آموزش را در نهاد انسان خلق کرده است و پیامبران را به عنوان معلمان بزرگ بشریت فرستاده تا انسان را به خداوند نزدیک‌تر کنند.

وی با بیان سجایای برجسته استاد شهید مطهری خاطر نشان کرد: شهید مطهری در واقع یک نمونه کامل عالم بوده که یک نگاه کلان و فراگیر نسبت به همه علوم داشته است.

زراعت‌کیش با بیان اینکه شهید مطهری تمامی معرفت‌ها و علوم را مقدمه‌ای برای شناخت و عبادت خداوند می‌داند، اذعان داشت: ایشان آخرین مرحله دینداری را با شهادت خود تکمیل کرد و آثار به جا مانده از این بزرگوار، جان مشتاقان دانش ناب بشریت را برای همیشه سیراب کرده است.

* لزوم طراحی برنامه‌های دانشگاهی در راستای اوامر رهبری

مقام عالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: اولین و مهم‌ترین مؤلفه سیاست‌های کلی دانشگاه مباحث فرهنگی است.

زراعت‌کیش ادامه داد: ما باید با توجه به تأکید ریاست عالیه دانشگاه، ارزش‌های فرهنگی را مثل یک پرچم در دست راست خود برافراشته نگهداریم و مسئله ولایت‌محوری، استکبار ستیزی، توجه و تعمیق و گسترش ارزش‌های انقلابی و مباحث دینی و اسلامی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ابراز داشت: تمامی برنامه‌های دانشگاهی کشور باید در راستای اوامر ولی امر مسلمین قرار گیرد و اگر نمی‌توانیم کار تولیدی انجام دهیم این تاثیرگذاری را بر اجتماع، منطقه و کشور داشته باشیم.

زراعت‌کیش تصریح کرد: توجه به تولید ملی یکی از ارزش‌های دانشگاه محسوب می‌شود و باید طوری برنامه‌ریزی شود که در آینده هزینه‌های دانشگاه فقط 20 درصد وابستگی به شهریه دانشجو داشته باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول