اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 6500 داوطلب

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 91 در دانشگاه آزاد کرمان با شرکت بیش از 6 هزار و 500 داوطلب از 21 اردیبهشت جاری برگزار می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 91 در دانشگاه آزاد کرمان با شرکت 6 هزار و 554 داوطلب از 21 اردیبهشت جاری آغاز می‌شود.

در این آزمون دانشجویان به مدت سه روز در 16 رشته و گرایش تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

امید طیاری معاون آموزشی واحد کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت:‌ سال گذشته در مقطع کارشناسی ارشد 10 رشته و گرایش تحصیلی وجود داشت که ‌سال جاری به 16 رشته افزایش یافته است.

وی در مورد رشته‌های اضافه شده گفت: رشته‌های مکانیک، زیست‌شناسی و مدیریت دولتی که در سال گذشته فقط با عنوان همین رشته تعریف شده بود، سال جاری به پنج گرایش تقسیم شده‌اند.

طیاری گرایش‌های مدیریت دولتی را در سال جاری، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، مدیریت تحول، مدیریت مالی و اداری، مدیریت نیروی انسانی و مدیریت تشکیلات و روش‌ها عنوان کرد.

وی افزود: عصر پنجشنبه، صبح و عصر جمعه و شنبه، 6 هزار و 554 داوطلب که 2 هزار و 909 نفر زن و 3 هزار و 645 نفر مرد هستند با هم به رقابت می‌پردازند. 

به گزارش فارس، رشته زبان و ادبیات فارسی، عمران، فناوری اطلاعات، کامپیوتر، ریاضی، شیمی، آبیاری، طراحی شهری، معماری و مدیریت دولتی 10 رشته‌ای هستند که قبل از افزایش رشته‌های فعلی در این واحد دانشگاهی تدریس می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول