اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شیراز صورت می‌گیرد

نشست مدیران کانون‌های تخصصی فارس

خبرگزاری فارس: نشست مدیران کانون‌های تخصصی فارس به میزبانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان فردا در شیراز برگزار می‌شود.

نشست مدیران کانون‌های تخصصی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجهیز و راه‌اندازی کانون‌های تخصصی از سال 89 در سطح کانون‌های مساجد آغاز شد و هم‌اکنون 30 کانون تخصصی در رشته‌های مختلف در فارس مشغول فعالیت هستند که 10 کانون آن در سال 90 تاسیس شده است.

رضا باقری افزود: قرآن و عترت، نماز، هنرهای تجسمی، مناسبت‌ها و همایش‌ها، تبلیغات و انتشارات، آموزش، پژوهش، ایثار و شهادت، کتابخانه‌ها، سرود، تئاتر، مستندسازی، سمعی و بصری، ورزش، مهدویت، فناوری اطلاعات (I‌T)، نظارت و ارزشیابی، مشاوره از جمله رشته‌ها و موضوعاتی است که برایشان کانون‌های تخصصی تاسیس شده‌اند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به برنامه‌های همایش مدیران کانون‌های تخصصی این استان، از حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام علی هاشمی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی طرح‌نویسی و ارائه نقطه نظرات و بررسی برنامه‌های سال 91 از جمله برنامه‌های این همایش است.

وی با اشاره به تاسیس کانون‌های تخصصی در سال 91 گفت: کانون‌های مساجد زیرپوشش دبیرخانه می‌توانند طرح‌ها و گزارش فعالیت‌های مستند و انجام شده در موضوع فعالیت را ارائه کنند تا پس از بررسی میزان توانمندی و به‌ویژه در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد به عنوان کانون تخصصی معرفی شوند.

باقری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط کانون‌های تخصصی در سال 90، گفت: دوره آموزشی مدیریت اردوها و همایش‌ها توسط کانون تخصصی مناسبت‌ها و همایش‌ها، دوره آموزشی دانش‌افزایی فوتبال توسط کانون تخصصی ورزش، کارگاه آموزشی پژوهشگران مسجدی توسط کانون تخصصی پژوهش، دوره آموزشی کتابداران مساجد توسط کانون تخصصی کتابخانه‌ها در سال 90 با حمایت دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: دوره آموزشی مربیان شکوفه‌های بهشت توسط کانون تخصصی قرآن و دوره شیوه‌های نوین تبلیغ دینی توسط کانون تخصصی تبلیغات و انتشارات از جمله برنامه‌هایی بوده که در سال 90 اجرا شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول