اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

تامین نیازهای فرهنگی کشور همراهی مسئولان و مردم را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌باید امروز نیازهای فرهنگی داخل کشور را تأمین کنیم، البته تحقق این امر نیز همکاری و هم‌یاری مردم و مسئولان را می‌طلبد.

تامین نیازهای فرهنگی کشور همراهی مسئولان و مردم را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فریمان که در ادامه یکصدمین سفر هیئت دولت حاضر شده بود با بیان اینکه شهید مطهری در عرصه‌های مختلف نظام نقش‌آفرینی داشته است، اظهار داشت: همواره وقتی می‌خواهیم کتابی را به جهانیان معرفی کنیم به آثار و کتب شهید مطهری مراجعه می‌کنیم.

استاد مطهری شاگرد مکتب اسلام و اهل‌بیت بود و در این راستا شهرستان فریمان نیز باید بیش از گذشته در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز این استاد بزرگ اخلاص در عمل و حضور در عرصه‌های گوناگون بود و امروز شاهدیم که پس از گذشت سه دهه آثار این استاد بزرگ هنوز تازگی خود را حفظ کرده است.

به گفته حسینی باید محوریتی در انتشار اندیشه‌ها و کتاب‌های شهید مطهری در کشور ایجاد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به بیان مطلب فوق تأکید کرد: برای تحقق این امر می‌توان مسابقات فرهنگی هنری با محوریت ستاد دائمی بزرگداشت مقام شهید مطهری برگزار کرد.

وی با اشاره به عدم وجود سینما در این شهرستان خاطرنشان کرد: احداث سینما از موضوعاتی است که باید با مشارکت بخش خصوصی انجام گیرد، چرا که همواره وزارت ارشاد در تجهیز و رفع موانع حمایت‌های لازم را داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه باید نیازهای فرهنگی کشورهای منطقه را تأمین کنیم اظهار داشت: دولت دهم در این راستا گام‌های بلندی را برداشته است البته تحقق این امر نیز همکاری و هم‌یاری مردم و مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول