اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

اداره مدارس به صورت هیئت امنایی موجب ارتقای آموزش می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: اداره مدارس به صورت هیئت امنایی موجب ارتقای سطح کمی و کیفی آموزشی و پرورشی می‌شود.

اداره مدارس به صورت هیئت امنایی موجب ارتقای آموزش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: باید کمیت و کیفیت در آموزش و پرورش با هم اجرا شوند زیرا توجه بیشتر به هر کدام موجب بی‌توجهی به دیگری شده و این موضوع باعث می‌شود تا آن چنان که شایسته است دانش‌آموزان از سطح عالی آموزش و پرورش بهره‌مند نشوند.

وی یکی از مهم‌ترین محاسن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را توجه به عدالت آموزشی خواند و افزود: از دیگر مواردی که در این سند مورد توجه قرار گرفته است توجه به رشته‌های فنی و حرفه‌ای همزمان با تحصیل دروس مختلف با تقویت زیرساخت‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: آموزش عملی دانش‌آموزان با رشته‌هایی که علاقه‌مند به ادامه آن بعد از فارغ‌التحصیلی هستند، می‌تواند نقش مهمی را در کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و تولید در بین جوانان داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در ادامه از فعالیت پنج مدرسه در نهاوند به طریق هیئت امنایی خبر داد و گفت: هیئت امنایی اداره شدن مدارس موجب افزایش مشارکت‌های مردمی و حضور مستمر اولیا در مدرسه، مشارکت در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در امور مدرسه، انتخاب مدیر و دبیر توسط هیئت امنا و نظارت بر روند آموزش و پرورش مدرسه در طول سال تحصیلی، تلاش برای هوشمندسازی مدارس و تجهیز مدارس می‌شود.

علیرضا تکلو از تعهد 600 میلیون تومانی خیران مدرسه‌ساز نهاوند در سال گذشته خبر داد و افزود: 11 خرداد سال جاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز نهاوند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان خرداد سه فضای آموزشی افتتاح می‌شود که حدود 20 میلیارد ریال برای ساخت آنها هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از آغاز عملیات ساخت استخر دانش‌آموزی در نهاوند در یک هزار و 500 متر مربع با یک میلیارد تومان اعتبار خبر داد و خاطرنشان کرد: این فضای ورزشی در محل یکی از مدارس نهاوند که تخریبی است احداث می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول