اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

احمدی‌نژاد انقلابی جهشی و ارتقایی در کشور به وجود آورد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت محمود احمدی‌نژاد سبب پیشرفتی جهشی و انقلابی ارتقایی در کشور شد.

احمدی‌نژاد انقلابی جهشی و ارتقایی در کشور به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود عیدی در حاشیه جشنواره خدمت در مشهد اظهار داشت: کشور در دوران دولت نهم و دهم رو به پیشرفت حرکت و جهشی باور نکردنی را تجربه کرد.

عیدی ادامه داد: هر چند نمایشگاه جشنواره خدمت ویترین کوچکی از دستاوردهای دولت‌های اخیر است اما اختصاص فضای بیش‌تری برای این امر لازم بود.

وی از 300 درصد رشد پروژه‌های عمرانی در هفت ساله اخیر در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: در مصوبات در حوزه نوسازی، توسعه صنعت، راه روستایی و .... به طور کامل پروژه‌ها را اجرایی و به مرحله بهره‌برداری رسانده‌ایم.

عیدی هم‌چنین 60 درصد مصوبات استان را در راستای عمران معرفی کرد و اظهار داشت: توسعه صادرات غیر نفتی، آبیاری تحت فشار، اشتغال‌زایی، توسعه بهداشت و درمان از دیگر زیرمجموعه‌های مصوبات سفرهای قبلی بوده‌است.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری انقلاب جهشی را ابتکار دولت نهم و دهم تلقی کرد و گفت: دولت بدون پشتیبانی‌های ملت در انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و انقلاب جهشی موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول