اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از روز جمعه

نمایش «هفتمین روز آرامش زمین» به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان گفت: نمایش «هفتمین روز آرامش زمین» در خانه هنرمندان اصفهان از روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری به روی صحنه می‌رود.

نمایش «هفتمین روز آرامش زمین» به روی صحنه می‌رود

علیرضا قدسیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: «هفتمین روز آرامش زمین» نام نمایشی است که به کارگردانی محسن عرب‌زاده آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه خود کار نوشتن نمایشنامه «هفتمین روز آرامش زمین» را محمدرضا رهبری انجام داده است، بیان داشت: این کار با بازی محمدرضا ترابی، رهام بحیرایی، اندیشه محمدی، علیرضا قدسیه، پوریا ریحانی، محمدرضا مرتضوی، بیژن گنجعلی به اجرا درمی‌آورند.

مسئول خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: طراحی صحنه و لباس این نمایش توسط مرجان نوایی، محسن عرب‌زاده انجام شده است و طراحی گریم توسط محراب شاپورزاده انجام می‌گیرد.

وی با شرحی از داستان نمایش «هفتمین روز آرامش زمین» تصریح کرد: این نمایش داستان اکنون قهوه‌خانه‌ای قدیمی را در یکی از کشورهای عربی روایت می‌کند که پاتوق جوانان و پیرمردان است.

قدسیه در ادامه داستان نمایش اضافه کرد: محمد دست‌فروش جوانی است که ساعاتی از روز را در این قهوه‌خانه سپری می‌کند و او نخستین کسی است که اعتراض خود را به حکومت جبار جامعه اعلام و در پی او مردم دیگر نیز اقدام به اعتراض و جو انقلابی بر فضای شهر حاکم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایش «هفتمین روز آرامش زمین» از روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری تا 13 خردادماه هر شب ساعت 20.15 دقیقه به اجرا در می‌آید، بیان داشت: خانه هنرمندان اصفهان واقع در پارک ایثارگران میزبان علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایش است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول