اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

34 پروژه شهرداری دماوند امسال بهره‌‏‏برداری می‏‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از افتتاح و بهره‏‌برداری 34 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در سال‌جاری خبر داد.

34 پروژه شهرداری دماوند امسال بهره‌‏‏برداری می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی همتی یکشنبه شب در مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر که با حضور مسئولان شهرستانی و شهروندان دماوندی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، اظهار داشت: اولویت‏‌های شهرداری دماوند در سال‌جاری به نیاز مردم شهر همچون فضای سبز و آسفالت معابر اختصاص یافته است که با همت شورای اسلامی شهر امسال شاهد تحولات بسزایی در خدمات‏‌رسانی به شهروندان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد رویدادهای خوشایند در شهر دماوند هستیم، تصریح کرد: دماوند در کنار دیگر شهرها یکی از مناطق گردشگری کشور بوده اما به علت نبود امکانات و شرایط مناسب، فاقد زیرساخت‏‌های لازم است که این مهم وظیفه شهرداری را در ایجاد فرصت‏‌های مناسب با ارائه خدمات لازم دوچندان می‏‌کند.

شهردار دماوند گفت: با تصویب بودجه شهرداری به همت شورای اسلامی شهر، اعتبارات مناسبی برای ارائه خدمات شایسته اختصاص یافته است که امسال با اجرا و افتتاح چندین پروژه شاهد تحولات شگرفی در شهر دماوند هستیم.

همتی با بیان اینکه پروژه شهربازی دماوند در هفته آینده کلنگ‏‌زنی می‏‌شود، از احداث چندین بوستان شهری در سال 91 خبر داد.

وی همچنین از تصویب طرح مطالعاتی حاشیه رودخانه "تار‌ رود" خبر داد و افزود: پروژه بوستان کوثر بخشی از طرح مطالعاتی حاشیه رودخانه تار رود است که امیدواریم با تقدیم این طرح به اعضای شورا در سال 91 بتوانیم فازهای بعدی این طرح را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول