اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

رمز ماندگاری روزهای حماسی انقلاب در گرامیداشت آنهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: رمز ماندگاری و اثرگذاری روزهای حماسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در گرامیداشت آنهاست.

رمز ماندگاری روزهای حماسی انقلاب در گرامیداشت آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد بعد از ظهر امروز دوشنبه در ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام و حماسه سوم خرداد اظهار داشت: مسئولان باید با برگزاری مراسمی در شأن و مقام امام خمینی (ره) و روز حماسی سوم خرداد به دنبال ماندگاری و اثرگذاری ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

وی امام خمینی (ره) را ذخیره الهی و جامع فضائل خواند و گفت: ما باید از رهنمودهای امام راحل الگو بگیریم و موجب انتقال این آرمان‌ها و رهنمودها به نسل آینده و جوان باشیم.

امام جمعه اسدآباد جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، توسل به اهل بیت (ع)، سیاست‌مداری، اخلاص و شجاعت و احاطه به امور بین‌المللی را از جمله اوصاف امام (ره) دانست و از مسئولان خواست با اخلاص و عمل صالح خدمت صادقانه به مردم داشته باشند.

حسینی‌مجد با تأکید بر نصب پلاکارد و سیه‌پوش کردن بازار و ادارات در سالروز ارتحال امام راحل، عزاداری در شأن و منزلت آن شخصیت بزرگ و والا را خواستار شد.

فرماندار اسدآباد نیز از تشکیل هشت کمیته اعزام، امداد و درمان، حمل و نقل، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، تغذیه و پشتیبانی، نظارت و ارزیابی برای برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: در این کمیته‌ها مراسم و برنامه‌های مختلفی در شأن و جایگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی گنجانده شده است.

مصطفی آزادبخت از اعزام 2 هزار و 500 نفر از مردم شهرستان اسدآباد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه در جنگ نرم فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از عوامل مهم خنثی‌کننده تهدیدات دشمن و عامل تداوم حرکت جامعه در رسیدن به اهداف انقلاب و آرمان‌های امام محسوب می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام تجدید بیعت دوباره با ولایت است چراکه نقش رهبری بی‌بدیل‌ترین نقش در استمرار حرکت انقلاب اسلامی و حفظ نظام است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول