اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

امنیت کامل در آذربایجان‌غربی برقرار است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امنیت کامل در آذربایجان‌غربی برقرار است.

امنیت کامل در آذربایجان‌غربی برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی که در تالار امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های امن کشور است و در این استان امنیت کامل برقرار است.

وی با اشاره به هم مرزبودن این استان با سه کشور دیگر، تصریح کرد: با وجود مرزی‌بودن این استان شاهد وجود آرامش در آذربایجان‌غربی هستیم.

این مسئول با اشاره به همدلی و وفاق بین مردم و مسئولان در این استان بر حفظ این وحدت تاکید کرد و افزود: در این میان ولایت‌مداری سبب موفقیت ایرانیان است.

نصرتی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: آثار و عملکرد نیروی انتظامی از جنس نرم و سخت ماندگار است.

وی با بیان اینکه اوج عزت و افتخار کارکنان نیروی انتظامی چیزی جز خدمتگزاری بدون منت به همنوعان نیست، تصریح کرد: بزرگترین افتخار ما خدمت کردن به مردم ولایتمدار، با فرهنگ و فهیم است.

این مسئول افزود: به حول و قوه الهی در سال گذشته کارکنان پرتلاش و سخت کوش این فرماندهی در طول شبانه روز عاشقانه در خصوص تامین نظم و امنیت و ایجاد فضایی امن و آرام و با نشاط اجتماعی اقدام کرده‌اند.

نصرتی اعلام کرد: کسب اعتماد عمومی و اجتماعی نه تنها موفقیتی بزرگ و ارزشمند در کارنامه کاری این نیرو محسوب خواهد شد بلکه با افزایش روزافزون تعاملات پلیس، مردم و مسئولان شاهد توسعه امنیت پایدار در سطح منطقه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول