اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست در برابر سپاهان

ثامن‌الحجج(ع) سبزوار قهرمانی لیگ برتر را تقدیم سپاهان کرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحج(ع) سبزوار با شکست در مقابل تیم فولاد سپاهان اصفهان، دست‌یابی به جام قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور را برای خود دست نیافتنی کرد.

ثامن‌الحجج(ع) سبزوار قهرمانی لیگ برتر را تقدیم سپاهان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم‌های هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر، صبح امروز در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 29 بر 18 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

با این نتیجه، تیم سپاهان اصفهان که پیش از این با امتیاز برابر با نماینده خراسان‌رضوی و تنها به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول مسابقات بود 26 امتیازی شد و تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با دو امتیاز کم‌تر در جایگاه دوم ایستاد.

با احتساب نتیجه دیدارهای هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر هندبال و در فاصله چهار هفته تا پایان مسابقات لیگ، تیم فولاد سپاهان اصفهان با کسب 13 برد و یک شکست با 26 امتیاز صدرنشین است و بیش‌ترین شانس برای قهرمانی را دارد، این تیم تنها شکست خود را در دور رفت مسابقات در مقابل تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) در سبزوار تجربه کرده است.

هم‌چنین تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با 12 پیروزی، دو شکست و 24 امتیاز و ذوب‌آهن اصفهان با 9 پیروزی، سه شکست و دو تساوی، با 20 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر هندبال جای گرفته‌اند و با توجه به شرایط مسابقات، رسیدن این دو تیم به جام قهرمانی در چهار هفته باقی مانده دور از دسترس است.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در صورت کسب مقام دوم لیگ برتر هندبال به عنوان دومین نماینده کشور به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول