اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس همدان:

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در همدان برگزار خواهد شد.

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم امینی‌فرد ظهر امروز دوشنبه در جلسه دیدار اعضای خیرین مدرسه‌ساز با امام جمعه همدان اظهار داشت: امسال هم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در همدان برگزار خواهد شد و از خوشایند‌ترین کارها که در سال‌های آتی شاهد آن بودیم این است که خیرین ما خودشان تمام کارهای پیگیری را انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: در سال‌های قبل ما به سراغ خیرین می‌رفتیم تا کارهای پیگیری را انجام دهند، اما در چند سال گذشته و امسال خیرین خودشان بسیار مشتاقانه کار می‌کنند و این برای ما بسیار خوشایند است.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: در سال گذشته دولت یک هزار و 700 میلیارد تومان برای فضا‌های آموزشی اختصاص داده بود و این رقم در جمع خیرین نیز به 780 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به بحث فرهنگسازی عنوان کرد: در بحث فرهنگسازی طوری عمل شده که فردی از فرانسه به امر مدرسه‌سازی پرداخته و روز گذشته فردی از اصفهان 2 هزار متر مربع زمین را در همدان به مدرسه‌سازی اختصاص داده است.

وی گفت: 31 پروژه خیرین در استان در حال اجراست که تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده است و 8.5 میلیارد تومان دیگر نیز برای اتمام پروژه‌ها نیاز است که خیرین خودشان تقبل می‌کنند.

امینی‌فرد یادآور شد: ما در استان همدان استخر نداشتیم، اما به لطف خیران استان 12 استخر در حال ساخت است که از این تعداد، 2 استخر مربوط به شهرستان همدان است.

وی اذعان کرد: 250 نمازخانه در استان در حال ساخت است که 100 نمازخانه آن تکمیل شده و همچنین در بخش سیستم گرمایشی مدارس مشکل جدی داشتیم که با اعتبار اختصاص یافته دولت و خیرین مدرسه‌ساز این مشکل رفع شد.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان در پایان سخنانش گفت: از سال 85 تاکنون 92 میلیارد تومان در بحث مقاوم‌سازی مدارس خشتی و گلی هزینه شده و 370 پروژه با 2 هزار و 201 کلاس توسط خیرین با 185 هزار متر مربع انجام شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول