اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با همایش "امام خمینی و تعلیم و تربیت اسلامی"

نمایشگاه عکس «از تولد تا رحلت» برپا شد

خبرگزاری فارس: مجموعه‌ای از تصاویر رهبر کبیر انقلاب با عنوان «از تولد تا رحلت» در دانشگاه قم برپا شده است.

نمایشگاه عکس «از تولد تا رحلت» برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش «امام خمینی و تعلیم و تربیت اسلامی» که امروز در دانشگاه قم در حال برگزاری است، دارای بخش‌های جنبی گوناگونی است که یکی از این بخش‌ها نمایشگاه «از تولد تا رحلت» بوده و شامل مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

در این نمایشگاه که در کنار تالار شیخ مفید دانشگاه قم برپا شده، تعدادی تصویر رنگی و سیاه و سفید از دوران‌های مختلف زندگی امام راحل(ره) در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

تصاویر مربوط به دوران کودکی و نوجوانی، تحصیل در حوزه علمیه، سخنرانی‌ها، مبارزات، تبعید و بازگشت پیروزمندانه آن رهبر کبیر به ایران، بخشی از عکس‌های موجود در این نمایشگاه هستند، ضمن اینکه تصاویری از سال‌های پس از انقلاب و مربوط به دوران رهبری امام خمینی(ره) در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است.

از دیگر تصاویر موجود در این نمایشگاه، عکس‌های مربوط به سال‌های آخر زندگی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) است که تا قبل از این نمایشگاه، کمتر در معرض بازدید قرار گرفته بود.

همایش ملی «امام خمینی و تعلیم و تربیت اسلامی» از نخستین ساعات امروز در تالار شیخ مفید دانشگاه قم و با حضور جمعی از اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی برگزار شده و آیت‌الله احمد بهشتی، رئیس دانشگاه قم و نیز حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی، معاون پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در آن به سخنرانی پرداختند ضمن اینکه آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) از دیگر سخنرانان این همایش بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول