اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان:

شناسنامه سیاسی کاشان آماده است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان از تهیه شناسنانه سیاسی شهرستان کاشان خبر داد.

شناسنامه سیاسی کاشان آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی یکشنبه شب در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در سالن اجتماعات شرکت سایپا کاشان برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر آماده شدن شناسنامه سیاسی شهرستان کاشان، شناسنامه امنیتی کاشان نیز در حال تدوین است.

وی افزود: تهیه شناسنامه فرهنگی شهرستان کاشان نیز در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی این شهرستان در دست اقدام است.

فرماندار کاشان در ادامه بر تسریع پروژه‌های نیمه تمام شهرستان تأکید کرد و گفت:با توجه به اینکه دولت اعتبارات قابل توجهی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اختصاص داده انتظار می‌رود این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول همچنین همکاری دستگاه‌های شهرستان کاشان را برای تسریع در بهره‌برداری نهایی از پروژه مسکن مهر حائز اهمیت خواند و گفت: برای بهره برداری از مسکن مهر کاشان نیاز به مشارکت دستگاه‌های شهرستان است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اهتمام دولت و برنامه رئیس‌جمهور برای تحول در بخش کشاورزی و تشکیل کارگروه در این بخش تصریح کرد: انتظار داریم کارگروه بخش کشاورزی بتواند با همکاری و مشارکت متولیان این بخش برنامه‌های خود را اجرایی کند.

جوادی، جذب منابع و کمک بانک‌های عامل در ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و تحقق سهم اشتغال توسط دستگاه‌های دولتی در سال‌جاری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: جذب تسهیلات حوزه کشوری از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال می‌تواند تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به دنبال داشته باشد.

فرماندار کاشان همچنین با اشاره به پیگیری مستمر سفر‌های سه‌گانه رئیس‌جمهور بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های شهرستان کاشان پروژه‌های پیشنهادی خود را برای سفر دور چهارم ریاست‌جمهوری، به فرمانداری ارائه کرده تا در ردیف طرح‌های پیشنهادی قرار گیرد.

وی در ادامه زیرساخت‌های برق در شهرستان کاشان را قابل توجه خواند و گفت: شهرستان کاشان در پروژه‌های میانی برق با مشکلاتی روبرو است که تلاش‌هایی برای برطرف کردن این مشکلات نیز صورت گرفته است.

جوادی بر اجرای به موقع پروژه بزرگ فاضلاب کاشان تأکید کرد و ادامه داد: علاوه بر پروژه فاضلاب کاشان چندین طرح آب‌رسانی به شهرستان کاشان نیز در دست بررسی است.

معاون استاندار اصفهان آمادگی این شهرستان را برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد و افزود: اجرای مرحله دوم طرح در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مسئول قرار گرفتن سایپا کاشان در فرابورس و استقبال شهروندان کاشانی از خرید سهام سایپا کاشان را مصداق بارز حمایت از تولید ملی دانست.

به گفته وی، خرید سهام سایپا کاشان توسط شهروندان کاشانی و دستگاه‌های دارای مجوز با توجه به نقش مهم این شرکت در اشتغال منطقه، در حقیقت لبیک به ندای پیام مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

فرماندار کاشان برگزاری مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی کاشان را گامی مهم و اساسی در جهت نیازسنجی جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از طریق فضای مجازی قلمداد کرد.

جوادی، چهار ضلعی صنعت، حوزه، دانشگاه و تجارت را برای محتوا بخشیدن به بازی‌های رایانه‌ای رسالتی سنگین برای متولیان این حوزه‌ها دانست و خواستار کارگروهی برای برگزاری قوی دومین دوره مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای شد.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول