اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

بیمارستان سوانح و سوختگی در عسلویه ایجاد شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی در عسلویه ایجاد شود.

بیمارستان سوانح و سوختگی در عسلویه ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح سه طرح بزرگ بهداشتی و درمانی در بیمارستان توحید جم در جمع مدیران ارشد نفت و گاز اظهار داشت: صنایع نفت و گاز در منطقه عسلویه و شهرستان کنگان و جم حضوری مستمر دارند و انتظار می‌رود که به مشکلات مردم نیز توجه کنند.

وی افزود: مردم از آلاینده‌های زیست‌محیطی در عذاب هستند و بیماری‌های مختلفی آنها را تهدید می‌کند و مسئولان نفت و گاز و پتروشیمی باید برای رضایت خاطر مردم بیشتر و بهتر تلاش کنند و نباید از کنار مشکلات به سادگی عبور کنند.

امام جمعه جم خواستار ایجاد بیمارستان سوختگی در عسلویه شد و خاطر نشان کرد: صنعت نفت در بحث ایجاد بیمارستان سوانح و سوختگی در منطقه عسلویه کوتاهی کرده است.

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد قبل از ایجاد این صنایع عظیم و با توجه به ماهیت کاری که در منطقه عسلویه صورت می‌گیرد، باید پیش از هر اقدامی این بیمارستان ایجاد می‌شد.

گنجی اذعان داشت: در سال قبل و در زمانی که امام جمعه عسلویه بودم، در یکی از پتروشیمی‌ها شاهد سوختگی تعدادی از کارگران بودیم که بسیار ناراحت‌کننده بود و این موضوع باید در دستور کار مسئولین ارشد منطقه قرار گیرد.

امام جمعه جم افزود: اهمیت بهداشت بر کسی پوشیده نیست و بحمدالله با وجود استقرار شهرک‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان جم، دکتر حسین‌زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و همکارانشان تعامل بسیار خوبی با مردم بومی منطقه داشته‌اند و عامه مردم از عملکرد ایشان رضایت کامل دارند.

گنجی گفت: مردم حق بزرگی بر گردن نظام دارند و باید مشکلات مردم را برطرف کنیم و مسئولان موظف به خدمات‌رسانی بیشتری هستند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول