اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تمهیدات منطقه ویژه پارس

ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان جم بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: با تمهیدات سازمان منطقه ویژه، ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان جم بیشتر می‌شود.

ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان جم بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسعود نصوری شامگاه یکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از 3 طرح بهداشتی و درمانی در بیمارستان توحید جم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و علاوه بر تامین نیازهای رفاهی خانواده‌های کارکنان صنعت نفت و گاز، برای رفع نیازهای ساکنان محیط‌های پیرامونی نیز اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: منطقه ویژه پارس همواره در خدمات‌رسانی به مردم شهرستان‌های کنگان و دیر و جم پیشگام بوده و به ویژه در راستای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی تلاش خوبی از خود نشان داده است.

مدیرعامل پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد رضایتمندی بیشتر برای پرسنل و خانواده‌های نفتی منطقه و مردم بومی شهرستان جم، سیاستگذاری‌های خوبی را انجام داده‌ایم و به دنبال خرید تجهیزات مناسب و پیشرفته هستیم که امروز دستگاه رادیولوژی از محل اعتبارات منطقه ویژه خریداری و نصب شد.

نصوری تصریح کرد: به دنبال این هستیم که روشی را به کار ببریم که ماندگاری پزشکان متخصص را در شهرستان جم زیاد کنیم که قطعاً جلساتی را با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مدیران نفتی منطقه برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ما حاضریم بحث اسکان و مشکلات رفت و آمد پزشکان متخصص را حل کنیم و در بحث حقوق و مزایا نیز بهداشت و درمان پیگیری کند و ما نیز کمک می‌کنیم که ان‌شاالله با ماندگاری پزشکان کمک زیادی به ارائه خدمات مناسب‌تر داشته باشیم.

مدیرعامل پارس جنوبی عنوان داشت: سیاست ما این است که هر جا نفت امکاناتی دارد مردم نیز به سادگی بتوانند از آن استفاده کنند و رضایتمندی آنها نیز وجود داشته باشد و با اقداماتی که در دست انجام داریم قطعاً به نتیجه مطلوبی می‌رسیم.

نصوری بیان کرد: باید برای رفاه و آسایش مردم تمام ظرفیت و امکانات خود را به کار گیریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول