اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری بیست و سومین کنگره فیزیوتراپی ایران

خبرگزاری فارس: بیست و سومین کنگره فیزیوتراپی ایران با شعار «تحرک جوانان امروز ضامن سلامت سالمندان فردا» از 27 تا 29 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌‌شود.

برگزاری بیست و سومین کنگره فیزیوتراپی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قائم مقام دبیر در امور هماهنگی کنگره فیزیوتراپی ایران بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیست و سومین کنگره فیزیوتراپی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و انجمن فیزیوتراپی ایران از 27 تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن شهید آیت‌الله دستغیب مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز (جهاد دانشگاهی) واقع در خیابان ساحلی غربی برگزار می‌‌شود.

کرامت‌الله عباس‌نیا افزود: در این کنگره علاوه بر برگزاری پانل‌ها و کارگاه‌های تخصصی، نمایشگاه تولیدات تجهیزات فیزیوتراپی و توان‌بخشی نیز در جنب این کنگره برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بر اساس نتایج اعلام شده، 210 مقاله علمی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که 104 مقاله علمی در این کنگره پذیرفته شده و به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شوند.

عباس‌نیا ابراز داشت: در این کنگره حسن آذری، فوق تخصص سلول‌های بنیادی، کامران مظفریان، فوق تخصص جراحی دست، کریم رستگار متخصص فیزیوتراپی و موتور کنترل و اسماعیل ابراهیمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران سخنرانی می‌کنند.

قائم مقام دبیر در امور هماهنگی این کنگره گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و به منظور حمایت از تولیدات ملی و آشناشدن اساتید و فیزیوتراپیست‌ها با تجهیزات و تولیدات داخلی نمایشگاه تجهیزات ملی فیزیوتراپی و توان‌بخشی در جنب این نمایشگاه برگزار می‌‌شود.

عباس‌نیا در زمینه سایر اهداف این کنگره افزود: بالابردن سطح علمی فیزیوتراپیست‌ها و ارائه جدیدترین مقالات علمی و همچنین تعامل بین فیزیوتراپیست‌ها و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات فیزیوتراپی و توان‌بخشی از اهداف عمده این کنگره است.

به گزارش فارس، علاوه بر متخصصان و اساتید رشته‌های فیزیوتراپی و توان‌بخشی، دانشجویان فیزیوتراپی و توان‌بخشی سراسر کشور و در مقاطع مختلف تحصیلی شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیز در این کنگره حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول