اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مجلس نهم باید تجلی ولایتمداری و ولایت‌پذیری باشد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مجلس نهم باید با وجود نمایندگانی ولایی، تجلی ولایتمداری و ولایت‌پذیری باشد.

مجلس نهم باید تجلی ولایتمداری و ولایت‌پذیری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست با منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مقطع زمانی انتخاب روحانیون از سوی مردم برای نمایندگی مجلس ویژگی خاصی داشته و نشان از علاقه مردم به روحانیت است.

وی افزود: با وجود تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیون اما مردم در انتخابات مجلس با انتخاب نمایندگانی روحانی علاقه خود را به این قشر تاثیرگذار نشان دادند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: وجود نمایندگانی روحانی و اصولگرا یک فرصت بی‌بدیل برای توسعه استان است و آماده‌ایم همکاری خود را با نمایندگان ادامه دهیم.

جهانبخش تاکید کرد: آنچه که امام، شهدا، مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند این است که در انجام وظیفه خدمتگزاری خود کوتاهی نکنیم.

وی یاد آور شد: وقتی می‌توانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم که به عنوان نماینده قانون خوب وضع کرده و به عنوان مجری توانسته باشیم به خوبی از اجرای قانون بربیاییم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش می‌کنم خدمت در بوشهر را با نهایت تلاش و خلوص انجام دهم خاطر نشان کرد: توفیق خدمت در استان بوشهر برای من در طول 35 سال خدمت به نظام خاطره خوبی است.

جهانبخش اضافه کرد: آمدیم در استان بوشهر تا خدمت کنیم نه اینکه حاشیه‌سازی کرده و وقت تلف کنیم و دعوا داشته باشیم.

وی گفت: از وجود فضای کار و صمیمیت و تلاش در استان بوشهر خرسندیم و تشکیل مجمع نمایندگان جنوب کشور می‌تواند اثرگذار باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دست تمام خدمتگزاران به استان بوشهر را می‌بوسم گفت: برای ولایتمداری و ولایت‌پذیری باید هزینه بدهیم و آماده هستیم هزینه آن را نیز پرداخت کنیم.

جهانبخش با بیان اینکه باید حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری و آیت‌الله حسینی‌بوشهری را غنیمت بشمریم اضافه کرد: مجلس نهم باید با وجود نمایندگانی ولایی، تجلی ولایتمداری و ولایت‌پذیری باشد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول