اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد تاکید کرد

توسعه راه‌های ارتباطی نیاز اصلی مردم گناباد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: توسعه راه‌های ارتباطی به ‌ویژه راه‌آهن و فرودگاه از جمله نیازهای مردم شهرستان گناباد است.

توسعه راه‌های ارتباطی نیاز اصلی مردم گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب صبح امروز در جلسه شورای اداری گناباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: با توجه به 14 سال خشک‌سالی در منطقه و کاهش توان اقتصادی مردم شهرستان معافیت‌های مالیاتی، توسعه راه‌های ارتباطی به‌ویژه راه‌آهن و فرودگاه از جمله نیازهای مردم شهرستان است.

وی افزود: اعتبار ویژه برای مناطق گردشگری و زیارتی به‌ ویژه‌ بارگاه امام‌زاده سلطان محمدعابد و تصویب و اختصاص اعتبار برای بنیاد علامه بهلول گنابادی از دیگر درخواست‌های مردم این شهرستان است.

صادقی هم‌چنین خواستار اختصاص اعتبار به بخش‌های صنعت و معدن و زمینه اشتغال برای شهرستان شد.

فرماندار گناباد گفت: در سفر نخست هیئت دولت به خراسان‌رضوی 30 طرح و در سفر دوم نیز 35 طرح برای گناباد به تصویب رسید و به فرمانداری شهرستان ابلاغ شد که 100 درصد آنها اجرا شده است.

وی گفت: طرح‌های شاخص سفر اول شامل ساخت سالن‌های ورزشی، تکمیل سالن ورزشی بیدخت، طرح‌های آبخیزداری و کنترل سیلاب و ثبت شن‌های روان، تکمیل مجموعه امام‌زاده محمدعابد، ساخت مسجد دانشگاه علوم پزشکی، ساخت خانه‌های عالم و توسعه شبکه‌های تلویزیونی در مناطق شهری و روستایی و ساخت سالن ورزشی کارگران گناباد بوده است.

صفایی افزود: از طرح‌های شاخص سفر دوم نیز می‌توان به دبیرستان 12 کلاسه هنرستان علم و صنعت، توسعه پوشش شبکه‌های تلویزیونی در روستاها، ساخت پایگاه‌های اورژانس، بیمارستان 160 تخت‌خوابی گناباد، استخر سرپوشیده ورزشگاه آزادی گناباد، طرح‌های توسعه ورزش روستایی و اجرای طرح‌های منابع طبیعی و به‌سازی گلزار شهدا اشاره کرد.

فرماندار گناباد گفت: اعتبارات سفر سوم نیز در قالب طرح‌های فرهنگی بوده که بخشی از اعتبار برای کمک به مصلاهای شهرستان و کتابخانه‌ها و بخش دیگر نیز از همین محل برای تامین اعتبار گازرسانی روستایی، ایجاد زیرساخت‌های شهرک و نواحی صنعتی گناباد و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی و خانه‌های بهداشت بوده است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول