اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

180 میلیارد تومان برای کابلی شدن شبکه برق بوشهر نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای کابلی شدن شبکه برق شهرستان بوشهر 18 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کردیم.

180 میلیارد تومان برای کابلی شدن شبکه برق بوشهر نیاز است

سیدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از این میزان اعتبار 150 میلیارد تومان مصوبه شده است و اگر اعتبار لازم به دست ما برسد پروژه کابلی کردن شبکه برق بوشهر را پنج ساله انجام می‌دهیم.

وی افزود: کاهش حوادث، کم شدن اشغال فضای شهری، زیبایی پیاده‌روها و ... از جمله مزایای کابلی شدن شبکه برق بوشهر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اهداف این شرکت در سال‌های گذشته تصریح کرد: نسبت وصولی، کاهش تلفات و نرخ خاموشی از مهم‌ترین اهداف ما در سه سال گذشته بوده که به طور مثال نرخ خاموشی را به یک درصد رساندیم.

رضوی ادامه داد: اگر مشکل نرم‌افزاری حل و این نرم‌افزار تدوین شود شاخص‌های عملکرد شرکت برق مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام مدارس نیمه‌کاره در بوشهر را برق‌رسانی کردیم اظهار داشت: به دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم که دستگاه‌هایی که مجموعه کوچکی از آن‌ها در روستاها مشکل بدهی برق داشته باشد به جای قطع برق مجموعه روستایی،  بخشی از مجموعه استانی را قطع خواهیم کرد.

 

* شرایط خاموشی در تابستان امسال نرمال خواهد بود

رضوی در ارتباط با وضعیت خاموشی‌های استان در تابستان امسال نیز گفت: با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته اگر اتفاق خاصی نیفتد تابستان شرایط نرمال خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت برق بوشهر ادامه داد: این شرکت در ارتباط با دفاتر خدمات پیشخوان دولت در کشور رتبه اول را داراست و بسیاری از فعالیت‌ها را به خود مردم واگذار کردیم.

وی از اینترنتی شدن دریافت و پرداخت قبوض برق خبر داد و گفت: مشترکان برای این کار به سایت www.pay.bedc.ir  مراجعه کنند و از وضعیت بدهی خود با خبر شوند.

رضوی گفت: همچنین برای این کار مشترکان می‌توانند شماره پرونده خود را به شماره 300002121 پیامک کرده تا از این طریق از وضعیت دریافت و پرداخت خود با خبر شوند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول