اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

حمایت از استعداد جوان وظیفه بنیاد ملی نخبگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: بنیاد ملی نخبگان در کشور وظیفه دارد تا با شناسایی استعدادهای جوانان و حمایت از آنان زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کند.

حمایت از استعداد جوان وظیفه بنیاد ملی نخبگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی عصر امروز در دیدار با جمعی از نخبگان و پژوهشگران شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: دستیابی به ایرانی آباد و توسعه یافته با همت و سعی اقشار مختلف مردم امکان‌پذیر است.

وی افزود: تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید در افق دید مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی قرار داشته باشد.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به افزایش سطح علمی و فن‌آوری کشور در سال‌های اخیر تصریح کرد: حضور گسترده جوانان نخبه و پژوهشگران فعال و برتر در عرصه کار و پیشرفت موجب اقتدار و عزت کشور شده است.

طاهرخانی ادامه داد: اگر امروز شخص مسئولی در انجام وظایف و برنامه‌های خود کوتاهی کند قطعا به اصل پیشرفت و توسعه نظام صدمه وارد می‌شود.

وی با بیان گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده علمی و پژوهشی در شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: در دو سال اخیر با اقدامات و برنامه‌های علمی و فرهنگی صورت گرفته در بخش‌های مختلف این شهرستان، شاهد پیشرفت و جهش چشمگیر بویین‌زهرا در عرصه‌های علمی و فن‌آوری هستیم.

فرماندار بویین‌زهرا توجه جدی‌تر مسئولان علمی و به ویژه مراکز حامی نخبگان را بسیار ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: بنیاد ملی نخبگان در کشور وظیفه دارد تا با شناسایی استعدادهای جوان، پویا و برتر در عرصه‌های گوناگون نسبت به حمایت مادی و معنوی آنان اقدام کند.

طاهرخانی با بیان اینکه شکوفایی استعدادهای جوانان ایرانی همواره سبب تعجب کشورهای جهان شده است، افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرای طرح‌های اثرگذار به رشد و توسعه علمی در کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های غرب و آمریکا برای جلوگیری از جهش علمی و تحقیقاتی در ایران عنوان کرد: قطعا تلاش‌ها و نقشه‌های شوم استکبار و در رأس آنها آمریکا برای شکست علمی و پژوهشی جوانان غیور ایران اسلامی محقق نمی‌شود.

فرماندار بویین‌زهرا اضافه کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشانه خواری دشمنان و بیانگر معاند بودن آنان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

طاهرخانی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه کار‌آفرینی در کشور تصریح کرد: مسئولان و رؤسای ادارات موظف هستند تا با سعی و تلاش مضاعف نسبت به بسترسازی مناسب برای اشتغال جوانان اقدام کنند.

وی ادامه داد: باید عرصه‌ای مهیا شود که با تولید و پشتکار زمینه حرکت کشور به سوی رشد و اقتدار علمی فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول