اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

رمز پیروزی رزمندگان، معرفت به ولایت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز گفت: رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس معرفت به خدا، دین، اهل بیت و ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری بود.

رمز پیروزی رزمندگان، معرفت به ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی بعد از ظهر امروز در حاشیه گردهمایی مسئولان امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: زیباترین مرگ، شهادت در راه خدا است، چراکه رزمندگان اسلام با نثار خون خود درخت انقلاب اسلامی ایران را در جهان پایدار و برافراشته کرده‌اند.

مرادی خاطرنشان کرد: دشمن بعثی با اشغال 20 هزار کیلومتر، بمباران 47 شهر، پرتاب 819 موشک در برابر حماسه‌سازی، بصیرت و آگاهی رزمندگان با شکست مجبور به عقب‌نشینی از سرحدات و خاک جمهوری اسلامی شد.

وی تصریح کرد: ایران در تاریخ پرفراز و نشیب خود شاهد 28 جنگ بوده، که در هر حمله‌ای قسمتی از خاک کشورمان به دست دشمن اشغال شده اما با همت والای امام امت و حضور دلیرمردان بسیجی و ارتشی در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی‌مان جدا نشد.

امام جمعه موقت شیراز بیان داشت: در شرایط کنونی مهم‌ترین جنگی که با آن رو به رو هستیم، جنگ نرم است که استکبار با راه‌اندازی ماهواره‌های مبتذل قصد فروپاشی کانون گرم خانواده‌ها را دارد.

مرادی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راه‌های مبارزه با دشمن ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و کم مصرف کردن انرژی است که در این زمینه شاهد سالی 5 میلیارد دلار هزینه مصرف نامتعادل مصرف گاز هستیم.

وی بیان داشت: امیدواریم با ارائه آموزش از سوی مسئولان و کارشناسان امور انرژی شاهد جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه ملی باشیم.

امام جمعه موقت شیراز اظهار داشت: راز موفقیت زنان ایرانی در برابر  تهاجم فرهنگی الگو گرفتن از شخصیت فاطمه زهرا(س) است که در این زمینه خواندن قرآن کریم، نگاه به چهره رسول خدا و خدمت‌رسانی برای رسیدن به جامعه‌ای سالم و پویا سفارش شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول