اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد:

برپایی کارگاه آموزشی احیای قلبی ریوی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از برپایی کارگاه آموزشی احیای قلبی ریوی در جم خبر داد.

برپایی کارگاه آموزشی احیای قلبی ریوی در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده در آیین برپایی دوره آموزشی احیای قلبی ریوی در محل بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت: این سازمان به آموزش اهمیت زیادی می‌دهد و در سال گذشته و امسال شاهد برگزاری دوره‌های مختلف و متنوع آموزشی در تمام رشته‌ها هستیم.
وی افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در کیفیت‌بخشی به امور بسیار تاثیرگذار است و باید این دوره‌ها را تداوم بخشیم.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از برپایی کارگاه آموزشی"احیای قلبی ریوی" در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاه ویژه پزشکان و پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  با حضور دکتر علی شاه‌آبادی متخصص طب ورزشی در محل کلینیک شهید تندگویان برگزار شد.
حسین‌زاده تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی با مباحث تخصصی شامل لوله‌گذاری تراشه، مراحل انجام احیای قلبی ریوی بر اساس آخرین و  جدیدترین استانداردهای مربوطه، استفاده از داروها در احیا، استفاده از دستگاه دفیبریلاتور(شوک) و دیگر سرفصل‌های مهم آموزشی آشنا شدند.
وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر یادگیری مباحث تئوری، نحوه استفاده و کار با تجهیزات کمک آموزشی نیز به صورت عملی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.
این مسئول اظهار داشت: احیای قلبی ریوی (Cardio Pulmonary Resuscitation) یکی از مباحث و دروس فوریت‌های پزشکی و به معنای عملیات احیا قلبی ریوی است که برای مصدومین ناشی از ایست قلبی یا تنفسی انجام می‌شود.
حسین‌زاده یادآور شد: این عملیات به صورت تنفس مصنوعی و ماساژ خارجی قلب انجام می‌شود تا مغز و قلب و سایر اندام‌های تحتانی بیمار زنده بماند و اقدامات تخصصی در مرکز درمانی موثر واقع شود.
وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مقررات اداری و استخدامی شرکت نفت خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به منظور آشنایی مدیران و مسؤلان مراکز و واحدهای مختلف اداری و درمانی با مجموعه مقرارت جاری شرکت ملی نفت ایران در حوزه اداری و استخدامی برگزار شد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر افزود: رئیس مطالعات و طرح‌های راهبردی شرکت ملی نفت ایران، در این دوره آموزشی ضمن ارائه تاریخچه تدوین مقررات در شرکت ملی نفت ایران، کلیات قوانین لازم برای استخراج مقررات شامل مقررات ساعت‌کاری، نوبت کاری، مقررات حقوق، مزایا و پاداش، فوق‌العاده‌ها، تخلفات، بازنشستگی، شرایط استخدام نیروها و دیگر مقررات جاری در شرکت ملی نفت ایران را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: از همه توان و ظرفیت صنعت نفت برای رشد و توسعه بهداشت و درمان در منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را برای خدمتگزاری هدر نخواهیم داد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول