اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره خبر داد

برگزاری کلاس‌های عقیدتی برای 2200 نفر در چایپاره

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره گفت: کلاس‌های آموزشی عقیدتی در سال گذشته با حضور 2 هزار و 200 نفر برگزار شد.

برگزاری کلاس‌های عقیدتی برای 2200 نفر در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، غلام محدث در آیینی که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج سازندگی در کانون شهید آقاپور برگزار شد، اظهار داشت: در طول سال گذشته طلبه‌های بسیجی با 100 نفر روز کار بیش از 2 هزار و 200 نفر از مردم روستا را با دایرکردن کلاس‌های عقیدتی آموزش دادند.

وی تصریح کرد: این کلاس‌ها در ارتقای سطح آگاهی و توان فکری مردم روستا تاثیر به‌سزایی داشته است به طوری که حضور حماسی آنها در یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات تاییدکننده این مطلب، محسوب می‌شود پس در سال جدید برای کیفی‌سازی این کارگاه‌های آموزشی تلاش خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه‌‌های مختلف مانند برگزاری اردوهای دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان، کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی، همکاری با اداره‌های مختلف به‌ویژه آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و اوقاف برای بازسازی  مدارس، بازسازی مساجد و ... را در دست اقدام داریم.

وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه بوده و درخت پرثمری است که در دوران دفاع مقدس با حضور میلیونی جوانان متعهد و پرشور شکل گرفت و در همه دوران‌های پس از دفاع مقدس برای سازندگی کشور همت کرد.

این مسئول گفت: بسیجیان از جمله نیروهای پرتوان و انقلابی هستند که با عشق به ولایت فقیه و برای حفظ انقلاب در عرصه خدمت قدم می‌گذراند و هیچ‌گاه از کمک به هم‌نوع و تلاش برای آبادانی کشور خسته نمی‌شوند پس برای در اختیار داشتن چنین افراد توانا، متدین و ولایتمدار باید خداوند را شاکر باشیم.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول