اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتشار تمبر گرامیداشت مقام علمی محسنیان راد

خبرگزاری فارس: در آستانه برگزاری هفتمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک تمبر گرامیداشت مقام علمی مهدی محسنیان راد منتشر شد.

انتشار تمبر گرامیداشت مقام علمی محسنیان راد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه دائمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در آستانه برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، و برگزاری مراسم تجلیل از 30 سال خدمات علمی مهدی محسنیان‌راد در توسعه و تعمیق ‌دانش ارتباطات، تمبر گرامیداشت مقام علمی وی منتشر شد.

مهدی محسنیان‌راد نظریه پرداز «مدل منبع معنی»، «بازار پیام» و «چهار کهکشان ارتباطی» است.

او توانسته‌ با ارائه نظریه‌های خود در کنفرانس‌های بین‌المللی و مقالات علمی و همچنین با تألیف بیش از ده عنوان کتاب از جمله «ارتباط شناسی» و «ایران در چهار کهکشان ارتباطی» و تربیت صدها دانشجو، خدمات علمی قابل توجهی به جامعه علوم ارتباطات کشور انجام دهد. آخرین اثر علمی برجسته مهدی محسنیان‌راد، تدوین و انتشار نرم افزار ام. آر. پی برای انجام تحقیقات کمی و کیفی در حوزه علوم اجتماعی است که تابستان گذشته به وسیله وزیر علوم، رونمایی شد.

محسنیان‌راد دارای لیسانس روزنامه نگاری و رادیو وتلویزیون، فوق لیسانس تحقیق در ارتباط جمعی و دکترای جامعه شناسی و اکنون دانشیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است.

خبر برگزاری مراسم تقدیر از ایشان با استقبال چهره‌های علمی و معتبر دانشگاهی مواجه شده است. بسیاری از اساتید با ارسال پیام های تبریک جداگانه تقدیر از محسنیان راد را ضروری و خدمات وی به حوزه ارتباطات را کم نظیر توصیف کرده‌اند.

بر پایه این گزارش، این مراسم همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در تاریخ 25 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول