اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های بازی سپاهان ـ مس سرچشمه

گلایه شدید هواداران سپاهان از تکمیل نبودن نقش جهان

خبرگزاری فارس: به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه فولادشهر، بسیاری از هواداران سپاهان مجبور شدند به خانه بازگردند و بازی را از طریق تلویزیون تماشا کنند.

گلایه شدید هواداران سپاهان از تکمیل نبودن نقش جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته آخر لیگ برتر فوتبال از ساعتی دیگر دو تیم سپاهان که شانس نخست قهرمانی است، و مس سرچشمه رفسنجان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

با وجود اینکه بازی هنوز آغاز نشده، با حواشی فراوانی روبه‌رو بوده است که علت آن هم مشخص شدن قهرمان لیگ برتر در این هفته است.

برخی از هواداران سپاهان با گلایه از مسئولان ورزش، خواهان ساخت هرچه سریع‌تر ورزشگاه نقش جهان هستند، زیرا پشت درب‌های بسته ورزشگاه مانده‌اند.

ورزشگاه فولادشهر 12 هزار نفر ظرفیت دارد اما تاکنون حدود 14 هزار نفر وارد آن شده‌اند و نزدیک به 30 هزار نفر نیز پشت درب‌های بسته ورزشگاه مانده‌اند و به شدت از مسئولان ورزش استان و کشور گلایه‌مند هستند.

تماشاگران با شعار "توپ تانک فشفشه، نقش جهان ساخته شه" یک بار دیگر اعتراض خود به ساخته نشدن ورزشگاه نقش جهان را نشان دادند.

2 ساعت پیش از آغاز بازی، کرانچار سرمربی و هادی مرزبان مربی تیم سپاهان در زمین حضور پیدا کردند و به شدت از سوی تماشاگران سپاهان تشویق شدند.

مرتضی رمضانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان با حضور در زمین به تماشاگران گفت که هادی مرزبان قرار است در صورت قهرمانی سپاهان، پیاده ورزشگاه فولادشهر تا اصفهان را طی کند.

برونو سزار و جان‌واریو بازیکنان خارجی سپاهان پیش از آغاز بازی با دوربین‌های خود از هواداران سپاهان فیلم‌برداری می‌کردند و به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.

تماشاگران به دلیل اتفاقات هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر و برخورد بد مأموران نیروی انتظامی با برخی تماشاچیان، علیه نیروی انتظامی شعار دادند.

از تیم‌های نونهالان، امید و جوانان سپاهان که در رده‌های سنی باشگاه قهرمان شده‌ بودند، تقدیر به عمل آمد و کاپ قهرمانی به آنان اهدا شد.

به گزارش فارس، خودروی حامل خبرنگاران، زمانی که می‌خواست وارد ورزشگاه شود به شدت مورد حمله جمع زیادی از تماشاگران قرار گرفت، چرا که آنها قصد داشتند با سوار شدن داخل اتومبیل هر طور که هست وارد ورزشگاه شوند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول