اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

مشکل تعاونی‌های مسکن شوشتر بررسی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مشکل تعاونی‌های مسکن در شهر شوشتر از طریق اداره مسکن و راه‌سازی پیگیری شود.

مشکل تعاونی‌های مسکن شوشتر بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی تعاونی‌های مسکن در سطح شهر شوشتر با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید این مشکل بررسی شود و برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه برای این کار از وزیر نیز درخواست کمک شده است، افزود: در این باره با وزیر راه و شهرسازی نیز تشکیل جلسه داده‌ایم اما توافقات در این باره بدون پیگیری باقی‌مانده است که باید در این باره تلاش کنیم تا شهرداری به حقوق خود برسد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی افزوده شدن و تاسیس تعاونی‌های جدید در سطح شوشتر به مشکلات تعاونی های قبلی و نیز شهرداری برای ارائه خدمات به آنها افزوده است.

رسولی با اشاره به اینکه باید از طریق اداره کل مسکن و راه‌سازی خوزستان این مشکل پیگیری شود، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در این باره نظرات وزیر اعمال شده و مطالبات شهرداری شوشتر در آماده‌سازی تعاونی‌های موجود در سایت 147 هکتاری شوشتر پرداخت شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مطالبات شهرداری شوشتر در این تعاونی‌ها بیش از 80 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول