اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر:

چهره شهر شوشتر باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: چهره شهر شوشتر باید در اسرع وقت تغییر کند تا مردم نسبت به شرایط شهر و پیشرفت آن امیدوارتر باشند.

چهره شهر شوشتر باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی تعریض در خیابان طالقانی شوشتر حذف شده و طرح جامع بدون این تعریض ابلاغ شده است و باید درباره نوسازی مغازه‌ها و صدور مجوز ساخت و ساز در این خیابان برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مردم را تشویق کرد تا در این باره اقدام کنند، افزود: باید تلاش کنیم تا مردم برای در خواست ساخت و ساز به شهرداری مراجعه کنند و در این باره باید مردم را تشویق کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید در این باره برنامه ارائه کند، افزود: این نهاد باید برای نحوه تصویب سیاست‌های تشویقی در این باره برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کند تا شورای اسلامی شهر با تعدیل و تغییر آنها بهترین طرح را برای اجرا در شهرداری تصویب و ابلاغ کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید با مردم در ساخت منازل و مغازه‌های سه طبقه نیز همکاری کرد، افزود: باید به دنبال راه‌کاری برای صدور مجوز سه طبقه در مرکز شهر باشیم تا قوانین موجود در طرح جامع شوشتر و ضوابط طرح میراث فرهنگی با مشکل مواجه نشود.

محمودی کوهی تأکید کرد: تشکیل کمیسیون محیط زیست در شورای اسلامی شهر شوشتر از نیازهای ضروری است و در این باره باید تلاش زیادی کرد تا مشکلات موجود در شهر شوشتر را مورد بررسی قرار داده و برای رفع آنها برنامه ارائه کنیم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول