اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته بیستم لیگ برتر والیبال کشور

شهرداری بدون بازیکنان ایتالیایی زورش به باریج اسانس نرسید

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته بیستم لیگ برتر والیبال کشور میزبان تیم باریج اسانس کاشان بود که نتیجه را با نتیجه 3 بر 2 به حریف خود واگذار کرد.

شهرداری بدون بازیکنان ایتالیایی زورش به باریج اسانس نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب شهرداری تبریز توانست گیم های اول و دوم را با نتایج 27-25 و 26-24 به نفع خود به پایان برساند و گیم‌های سوم، چهارم و پنجم را با نتایج 19-25،18-25 و 13-15 به حریف کاشانی خود واگذار کرد.

تنها نماینده تبریز در لیگ برتر در این بازی با ترکیبی از جوانان و بازیکنان بومی به میدان رفته بود که نبود بازیکنان ایتالیایی این تیم کاملا محسوس بود.

شهرداری تبریز در این بازی با ترکیب محمد عمده غیاسی بازیکن با تجربه تبریزی پاسور و کاپیتان، مسعود افتخاریان لیبرو و بازیکن مراغه‌ای، سعید هاشمی بازیکن جوانان و ارومیه‌ای، داود خان‌احمدی بازیکن تبریزی، صمد اکبری بازیکن اهل نقده و حسین ولایی بازیکن جوانان و مرندی تیم به میدان رفت.

شهرداری در بازی رفت و در کاشان با ترکیب کامل خود توانسته بود حریف را در خانه 3 بر صفر شکست دهد. باخت این تیم نتوانست جایگاه جدولی دو تیم را تغییر دهد و شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان به ترتیب با امتیازهای 30 و 25 در رده‌های هشتم و نهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول