اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست ملی‌پوش تیم باریج اسانس کاشان:

باریج اسانس روی نوار پیروزی افتاده است

خبرگزاری فارس: والیبالیست ملی‌پوش باریج اسانس کاشان گفت: نتایج نامطلوبی در ابتدای فصل داشتیم، ولی با آمدن کادر جدید مربیگری، این تیم بر روی نوار پیروزی افتاده است.

باریج اسانس روی نوار پیروزی افتاده است

امیر غفور امروز در پایان آخرین تمرین تیم والیبال باریج اسانس کاشان قبل دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: با آمدن کادر جدید مربیگری در باریج اسانس تحولات بسیار زیادی را شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: پس از ورود حسین معدنی به عنوان سرمربی باریج، 10 بازی انجام دادیم که 7 تا از آنها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

غفور در مورد نتایج نامطلوب نماینده کاشان در اوایل فصل تصریح کرد: دلیل عمده بد نتیجه گرفتن اوایل فصل شاید به خاطر نتایج سال گذشته بوده که باریج اسانس خیلی خوب نتیجه گرفت و امسال شاید آن فشار کسب نتیجه بر روی بازیکنان ما بود که می‌خواستند همانند سال گذشته یا بهتر از آن ظاهر شوند.

والیبالیست ملی‌پوش باریج اسانس کاشان ابراز داشت: بازیکنان ما جوان هستند و بالاترین سن در بین ما به 25 سال می‌رسد، ولی هم‌اکنون باریج بر روی نوار پیروزی افتاده و توانستیم نتایج نامطلوب اوایل فصل را جبران مافات کنیم و امیدواریم تا آخر فصل نیز شرایط به همین گونه پیش برود.

غفور در بیان هدف باشگاه و مسئولان آن از برگزاری هفته‌های لیگ برتر تصریح کرد: هدف اصلی باشگاه برد و باخت نیست بلکه انجام بازی خوب و دلچسب است که به تبع آن پیروزی نیز حاصل می‌شود.

وی اضافه کرد: فدراسیون والیبال امسال مجبور بود به دلیل بازی‌های المپیک دیدارهای لیگ را فشرده برگزار کند، ولی آنچه مسلم است انجام هفته‌ای دو بازی بر روی بازیکنان فشار می‌آورد؛ اما بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و با تغذیه و بدنسازی مناسب خود را با شرایط مطابقت می‌دهند.

این بازیکن والیبال در مورد استقبال تماشاگران آملی از بازی‌های کاله و تاثیر منفی تماشاگران بر روی تمرکز روحی و روانی بازیکنان حریف اذعان داشت: استقبال تماشاگران را در تمام شهرهای کشور شاهد هستیم و می‌بینیم سالن‌ها زودتر از ساعت برگزاری بازی پر می‌شوند، ولی بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و به این شرایط عادت دارند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول