اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواسته‌های مردم بخش رخ تربت‌حیدریه از رئیس‌جمهور اعلام شد

مجتمع فولاد تربت‌حیدریه جلگه‌رخ در انتظار مساعدت هیئت دولت

خبرگزاری فارس: با وجود گذشت سال‌ها از زمان کلنگ‌زنی مجتمع فولاد تربت‌حیدریه در جلگه‌رخ، هم‌‌اکنون برای راه‌اندازی نیازمند توجه هیئت دولت برای افتتاح و ایجاد اشتغال‌زایی در این بخش است.

مجتمع فولاد تربت‌حیدریه جلگه‌رخ در انتظار مساعدت هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، یکصدمین سفر ریاست جمهوری از شهرستان‌های خراسان رضوی به‌ویژه بازدید و دیدار با مردم شهرستان تربت‌حیدریه، مردم این دیار را امیدوار کرد تا یک بار دیگر از نزدیک بتوانند رئیس‌‌جمهور خود را ملاقات کنند و یا مکاتباتی از جمله مشکلات و نارسایی‌ها در روستاهای خود را به صورت کتبی و شفاهی با رئیس‌جمهور و هیئت همراه تقدیم و یا بازگو کنند.

جمعی از اهالی روستای عسگرد، فخرآباد و شهر رباط سنگ و دیگر روستاها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه در ارتباط با مشکلات خود از قبیل نداشتن فضای ورزشی، آموزشی، خدماتی، درمانی و همچنین بیشترین درخواست‌ها در زمینه نداشتن شغل مناسب و درآمد کافی برای قشر جوان و آسیب‌پذیر روستایی یادآور شدند.

در همین زمینه فاطمه مهدی‌زاده دهیار روستای عسگرد از توابع بخش جلگه رخ از نبود خانه عالم، احداث سد خاکی برای مهار آب‌های فصلی به داخل روستا، ساخت پارک کودک، ساختمان دهیاری برای این روستا را به عنوان اولویت‌های درخواستی از ریاست‌جمهوری مطرح کرد.

همچنین اهالی روستای فخرآباد و شورای اسلامی و دهیار روستا در ارتباط با احداث خانه عالم، پارک عالم و ادامه طرح هادی در فاز بعدی این روستا خواستار شدند.

همچنین جمعی از جوانان روستایی خواستار افتتاح مجتمع فولاد تربت‌حیدریه در بخش جلگه رخ شدند.

مجتمع فولاد تربت حیدریه در جلگه رخ از سفر اول ریاست جمهوری به شهرستان تربت‌حیدریه که با حضور استاندار وقت آن زمان کلنگ‌زنی‌اش به زمین زده شد، سال‌هاست می‌گذرد اما این مجتمع فولاد با توجه به حدود 400 هکتار زمین از سوی مالکان منطقه به صورت رایگان واگذار شده ولی جوانان تحصیل کرده با مدارک لیسانس و فوق لیسانس در انتظار عملی‌شدن شروع به کار این مجتمع فولاد نشستند که امید است این سفر هیئت دولت امید بخش باشد تا این اهالی که با 110 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است آرزوی حداقل هزاران خانوار بیکار از قشر جوانان را جذب کار کنند تا از فشارهای اقتصادی جامعه نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول