اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اشتغال 1900 نفر

مجتمع فولاد بناب 2.5 میلیون تن نورد تولید می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جدید مجتمع فولاد بناب از اشتغال به کار یک هزار و 900 نفر در این مجتمع خبر داد و گفت: ظرفیت تولید فولاد نورد در این مجتمع 2.5 میلیون تن و ظرفیت تولید ذوب 700 تا 900 هزار تن است.

مجتمع فولاد بناب 2.5 میلیون تن نورد تولید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر تقی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع اعضای جدید هیئت مدیره این مجتمع و مسئولان شهرستان بناب از اشتغال به کار یک هزار و 900 نفر در این مجتمع خبر داد و اظهار کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های جدید مجتمع ظرفیت اشتغال و تولید را در این مجتمع بالا ببریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: امیدواریم با تأسی از شعار معظم له بتوانیم تولید خود را در این مجتمع به ظرفیت واقعی خود افزایش دهیم.

وی افزود: ظرفیت تولید فولاد نورد مجتمع فولاد بناب 2.5 میلیون تن و ظرفیت تولید ذوب 700 تا 900 هزار تن است که امیدواریم شاهد تحقق این ظرفیت اسمی در مجتمع فولاد بناب باشیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد بناب گفت: امیدواریم با همت دوستان و حمایت مسئولان استان، کشور و شهرستان به صورت عملی شاهد تحقق شعار مقام معظم رهبری در تولید ملی باشیم و به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی افزایش تولید فولاد را از جمله برنامه‌های مجتمع در سال‌ جاری اعلام کرد و گفت: قطعاً با مساعدت مسئولان شاهد تحقق برنامه های پیش بینی شده در مجتمع فولاد بناب خواهیم بود و با از سرگیری فعالیت خطوط تولید در این مجتمع، میزان تولید سالانه مجتمع را به 2.5 میلیون تن افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول