اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

مجتمع فولاد خراسان با تولید 693 هزار تن فولاد رکوردشکنی کرد

خبرگزاری فارس: در سال 90 میزان تولید مجتمع فولاد خراسان (بزرگترین واحد فولادی شرق کشور) برای نخستین بار از مرز 630 هزار تن ظرفیت اسمی سالانه عبور کرده و به رکورد تولید 693 هزار تن فولاد رسید.

مجتمع فولاد خراسان با تولید 693 هزار تن فولاد رکوردشکنی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، از ابتدای سال 90 تا فروردین‌ماه سال جاری، 693 هزار تن فولاد در این کارخانه تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد 20.4 درصدی است.

در این مدت در خط احیای مستقیم فولاد خراسان نیز 798 هزار تن آهن اسفنجی برای مصرف در کارخانه فولادسازی مجتمع و نیز به سایر فولادسازهای کشور تولید شده است.

مجتمع فولاد خراسان در سال گذشته ضمن صدور 55 هزار تن انواع میل‌گرد به خارج کشور، 681 هزار تن انواع محصولات فولادی سبک ساختمانی را نیز از طریق بورس به بازارهای مصرف عرضه کرده که از رشد 26.9 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 89 برخوردار است.

مجتمع فولاد خراسان به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فولادی شرق کشور هم‌اکنون دارای ظرفیت اسمی سالانه 630 هزار تن فولاد، 550 هزار تن نورد و 800 هزار تن آهن‌سازی فولاد است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول