اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرفدراسیون والیبال کشور خبر داد

ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا

خبرگزاری فارس: دبیرفدراسیون والیبال کشور گفت: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا با حضور 16 تیم آسیایی به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سعید درخشنده شامگاه امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی که در راستای هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا مهرماه امسال در سالن شش هزار نفری غدیر این شهر برگزار می‌شود.

وی از سوابق درخشان این استان در میزبانی مسابقه‌های اخیر بین‌المللی ابراز رضایت‌ کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای آذربایجان‌غربی و مرکز استان، شهرستان ارومیه امکانات و ظرفیت‌های لازم را برای تبدیل به شهر بین‌المللی ورزش را دارد.

علی ملااحمدی با اشاره بر استعدادهای استان در زمینه‌های ورزشی، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب توسط مسئولان ورزش استان و حمایت‌های مدیریت عالی استان می‌توانیم این امر را در آینده‌ای نزدیک به طور کامل محقق کنیم.

وی اظهار داشت: عزم جدی مدیریت ورزشی استان، معرفی ارومیه به عنوان میزبان پرافتخار مسابقات بین‌المللی ورزشی است.

ملااحمدی تصریح کرد: ارومیه در مسابقات مختلف بین‌المللی و آسیایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های ورزشی خود را به خوبی عرضه کرده که این توانمندی‌ها می‌تواند میزبانی این شهر برای برگزاری مسابقات مختلف جهانی آسیایی و ملی در ارومیه را توجیه کند.

در بدو ورود به ارومیه از هتل‌ها و فضاهای ورزشی شهر با هدف ایجاد هماهنگی هرچه مطلوب‌تر برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا بازدید کرد.

وی همچنین در جلسه‌ای برای ایجاد هماهنگی‌های لازم در راستای اسکان هرچه بهتر ورزشکاران و میهمانان خارجی شرکت‌کننده و برگزاری برنامه‌های جانبی در این مسابقات شرکت کرد و با مدیران چهار هتل در شهرستان ارومیه و نماینده میراث فرهنگی استان به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول