اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان خبر داد

پرداخت 75 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از پرداخت 75 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان دشتستان خبر داد.

پرداخت 75 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید اکبر عدنانی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توانمندسازی اقشار مستضعف و نیازمند جامعه از اهدافی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: برای تحقق این هدف از راهکارها و برنامه‌های متعددی بهره می‌بریم که یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین این راه‌ها ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد تحت پوشش این نهاد است.

عدنانی اذعان داشت: با ایجاد فرصت‌های شغلی می‌توان نیازهای مالی اقشار مستمند و آسیب‌پذیر جامعه را برطرف کرد و به توانمندی اقتصادی و خودکفایی ایشان کمک کرد.

وی اضافه کرد: پرداخت‌ تسهیلات و وام‌های خوداشتغالی از سیاست‌های دولت خدمتگزار و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد فرصت‌های شغلی به منظور اشتغال خانوارهای نیازمند است و در شهرستان دشتستان در موارد زیادی از این تسهیلات استفاده شده است.

این مسئول ادامه داد: ایجاد 2 هزار و 136 فرصت شغلی برای مددجویان از دستاوردهای ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در سال 1390 است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت 75 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان دشتستان خبر داد و یادآور شد: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی در شهرستان دشتستان 74 میلیارد و 916 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.

عدنانی افزود: مقایسه آماری پرداخت تسهیلات اشتغال بین دو سال 89 و 90 بیانگر رشد 50 درصدی پرداخت وام و تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان است و در سال جاری تلاش خود را برای تسهیلات بیشتر به کار گرفته‌ایم.

وی متذکر شد: وام‌های پرداختی در زمینه‌های اشتغالزایی، مشاغل خانگی، کارانگیزی و حرفه‌آموزی بوده که از سرفصل‌های کمیته امداد و بانکی تامین اعتبار شده است.

عدنانی عنوان کرد: برای آموزش مددجویان نیز اقدامات وسیعی انجام گرفته و در رشته‌های مورد علاقه خود به آموزشگاه‌های طرف قرارداد به تحصیل علوم و مهارت‌های فنی پرداخته‌اند.

وی گفت: وام‌ها و تسهیلات پرداخت شده در رشته‌های کشاورزی، باغداری، دامداری، خیاطی، کسب، خدماتی، قالی بافی و خودرو به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اعطا شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول