اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر تجاری‌سازی و همکاری‌های دانش و صنعت اعلام کرد

برگزاری سومین جشنواره علم تا عمل

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر تجاری‌سازی و همکاری‌های دانش و صنعت گفت: سومین جشنواره علم تا عمل شهریور‌ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری سومین جشنواره علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد جواد قاسمی ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب که در سالن آمفی‌تئاتر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: دو مرکز رشد با گرایش کشاورزی در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به مزیت راه‌اندازی این مراکز تصریح کرد: این مراکز در خدمت صنعت سیب کشور خواهند بود.

این مسئول کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب را کانون ایجاد همگرایی و الفت بین تمام مسئولان ذی‌ربط عنوان کرد و افزود: کار تحقیق از وظایف دانشگاه‌هاست که باید مورد توجه جدی دانشگاهیان قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه لازم است از ظرفیت‌های موجود در این عرصه نهایت استفاده را ببریم، گفت: سومین جشنواره علم تا عمل هفته دولت امسال برگزار می‌شود و انتظار داریم آذربایجان‌غربی نیز در این جشنواره، حضور پررنگ داشته باشد.

وی از تزریق 400 میلیون تومان به پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌غربی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این 100 میلیون تومان اعتبار به منظور راه‌اندازی دو مرکز رشد در بخش کشاورزی تخصیص یافته است.

این مسئول ادامه داد: کانون هماهنگی دانش و صنعت در برگیرنده دانش و عمل است و هر فرد که از نظر علمی حرفی برای گفتن دارد می‌تواند در این کانون حضور یابد.

قاسمی در ادامه با اشاره به شعار محوری سال گفت: امسال به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است و لازم است تا توجه ویژه‌ای به تولید ملی داشته باشیم.

سرپرست دفتر تجاری‌سازی و همکاری‌های دانش و صنعت بر حمایت از تولید ملی تاکید کرد و افزود: هر حرکتی در کشور به استانداردهای ارتقای کیفی و کمی بهبود زندگی ما کمک کند تولید ملی است.

قاسمی با بیان اینکه باید تولید ملی مشکلات ما را کاهش دهد، اعلام کرد: شعارهای محوری سال به ما جهت می‌دهند ولی در پایان سال باید تحلیل کنیم که در طول سال چه نوع جهت‌گیری داشتیم و آیا مسیر را درست پیموده‌ایم، در غیر این صورت در عمل به شعار محوری سال موفق نبوده‌ایم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول