اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت می‌گیرد

حمایت از طلاب و اساتید نخبه اهل‌سنت در اولویت

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه‌ گفت: حمایت از طلاب و اساتید نخبه اهل‌سنت اولویت مهم برنامه‌های دفتر نمایندگی است.

حمایت از طلاب و اساتید نخبه اهل‌سنت در اولویت

حجت‌الاسلام جواد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مدرسین و طلاب برتر اهل سنت در 23 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت برنامه‌های جامعی برای حمایت از طلاب و اساتید نخبه اهل‌سنت در نظر دارد.

کرمی برگزاری همایش تقدیر از طلاب برتر را گامی مهم برای ارتقاء سطح کیفی فعالیت مدارس علوم دینی اهل‌سنت دانست و در این‌باره اضافه کرد: به‌زودی مراحل اجرایی طرح حمایت از پژوهشگران و نخبگان علمی اهل سنت نیز آغاز می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه، ایجاد پوشش بیمه‌ای برای تمامی طلاب و مدرسان مدارس علوم دینی اهل‌سنت‌، پرداخت کمک هزینه تحصیل‌، اعزام طلاب و اساتید نخبه اهل‌سنت به حج‌، اعزام طلاب و اساتید نمونه به نمایشگاه کتاب‌، برگزاری اردوهای علمی‌، زیارتی و تفریحی و ده‌ها برنامه دیگر را از جمله برنامه‌های اجرا شده در دفتر استانی دانست‌.

وی تصریح کرد: حمایت از طلاب و اساتید نخبه اهل سنت اولویت مهم برنامه‌های دفتر نمایندگی است‌.

کرمی در پایان گفت: امسال در حوزه آموزش و فرهنگی گام‌های بلندی در راستای اعتلای کمی و کیفی برنامه‌های مدارس علوم دینی اهل سنت برداشته می‌شود.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول