اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اکثریت اعضای کمیته‎های 22 گانه انجام شد

انتخاب رؤسای کمیته‎های شوراهای اسلامی اهل سنت

خبرگزاری فارس: با رای اکثریت اعضای کمیته شوراهای اسلامی" و کمیته "مدیران مدارس اهل سنت" روسا و نواب این کمیته‎ها برگزیده شدند.

انتخاب رؤسای کمیته‎های شوراهای اسلامی اهل سنت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، در راستای تکمیل کمیته‎های 22 گانه شورای مشورتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل‎سنت اعضای کمیته شوراهای اسلامی این دفتر متشکل از تعدادی از اعضای سابق و کنونی شوراهای اسلامی ضمن حضور در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، رئیس و نایب رئیس این کمیته را انتخاب کردند.

اعضای شوراهای اسلامی با اکثریت آرا آقایان "آنه‎جان آرخی"، "یحیی چوگان" و "عبدالغفور چرکزی" را به عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی اهل سنت در مجمع مشورتی کمیته‎های 22 گانه فرهنگی فوق برگزیدند.

همچنین اعضای کمیته مدیران، مدرسان و ناظران مدارس علوم دینی اهل‎سنت، ضمن حضور در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، رئیس و نایب رئیس این کمیته را نیز انتخاب کردند.

اعضای کمیته مدیران، مدرسان و ناظران مدارس علوم دینی اهل سنت با اکثریت آرا آقایان "طویقلی گل چشمه" و "عبدالسخید توماج" را به عنوان نمایندگان مدارس علوم دینی اهل سنت در مجمع مشورتی فوق برگزیدند.

پیش از رای‎گیری، رمضان ملاح، کارشناس فرهنگی و امور فوق برنامه اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی نیز با تسلیت رحلت آخوند تایجان قزل، درگذشت این عالم ربانی را ضایعه‎ای بزرگ برای مدارس علوم دینی اهل سنت اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول