اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

رادیو تخصصی کشاورزی در پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: در صورت توافق کشت و صنعت و دامپروری مغان، رادیو تخصصی ترویج و آموزش کشاورزی در پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

رادیو تخصصی کشاورزی در پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابوالحسن صادقی‌جهانی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با فرماندار پارس‌آباد و مدیرعامل کشت و صنعت مغان در ایستگاه فرستنده رادیویی مغان اظهار داشت: صدا و سیمای استان اردبیل آمادگی این را دارد تا در فرهنگ‌سازی ترویج کشاورزی همکاری لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع تولیدی با محوریت کشاورزی در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید و پخش می‌شود، افزود: در صورت راه‌اندازی رادیو تخصصی، ترویج و آموزش کشاورزی در پارس‌آباد، زمینه خوبی برای شناساندن قابلیت‌های منطقه و آموزش به کشاورزان مهیا خواهد شد.

این مسئول تعامل دستگاه‌ها و مجریان دخیل در راه‌اندازی این رادیو را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی رادیو ترویج کشاورزی، قابلیت‌های کشاورزی شهرستان پارس‌آباد بیش از پیش معرفی شده و زمینه‌های ارتقای آن شناسانده خواهد شد.

صادقی‌جهانی خاطرنشان کرد: در صورتی که شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به تفاهم‌نامه و توافقات قبلی خود در خصوص راه‌اندازی رادیو ترویج کشاورزی در پارس‌آباد عمل کند صدا و سیما آماده هرگونه همکاری است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی رادیو تخصصی، ترویج و آموزش کشاورزی ایجاد شده است.

وی به ضرورت مناسب‌سازی جاده منتهی به ایستگاه رادیویی مغان اشاره کرد و از فرماندار پارس‌آباد خواست به لحاظ اهمیت موضوع در اعتبارات سال 91 احداث این جاده را مورد توجه قرار دهد.

این مسئول مردم را سرمایه اساسی و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بر خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار مختلف مردم از سوی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد نیز ابراز داشت: فرستنده رادیویی مغان که سال‌ها پیش در این شهرستان تاسیس و راه‌اندازی شده است، از امکانات بسیار مهم برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه محسوب می‌شود.

ولی کریمی به وجود شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس و برخی توانمندی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این منطقه اشاره کرد و افزود: تاکنون قابلیت‌های این شهرستان آن چنان که باید به خوبی معرفی نشده است.

وی با اعلام اینکه اقتصاد و درآمد پارس‌آباد بیشتر بر پایه کشاورزی استوار است نسبت به راه اندازی رادیو ترویج کشاورزی در این شهرستان مرزی تاکید کرد.

این مسئول بیان داشت: در صورت آغاز فعالیت رادیوی تخصصی کشاورزی در پارس‌آباد، بخش کشاورزی این منطقه متحول خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول