اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه

زن عضو جدانشدنی جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه گفت: اسلام زن را عضو جدانشدنی جامعه می‌داند چرا که زن عصاره و ضربان قلب بشری است.

زن عضو جدانشدنی جامعه اسلامی است

مریم اسلام‌پناه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: نخستین مطلبی که زن را به عنوان مسئله مهم و مصصم زندگی حیات انسانی در مسائل اجتماعی، اخلاقی در جای خود قرار داده اسلام است.

اسلام‌پناه تصریح کرد: اسلام زن را عضو جدانشدنی جامعه می‌داند چراکه زن عصاره ضربان قلب حیات بشری است.

وی با بیان اینکه زن در اسلام موجودی آرام، ظریف‌، فریبنده و زیبا است، افزود: زن مادر و همسر مهربانی  است که در تمام ابعاد جامعه موثر واقع می‌شود.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زنان امروزی با توجه به شرایط مختلفی می‌توانند فعالیت‌هایشان را هدفمند کنند.

وی با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زن و خانواده‌، تصریح کرد: زنان باید در جامعه حضور پیدا کنند اما این حضور و اشتغال نباید امور زندگی را تحت تاثیر قرار دهد‌.

اسلام‌پناه ادامه داد: زنان امروزی وظیفه حساسی به عهده دارند لذا باید این حد تعادل را با الهام گرفتن از دین مبین اسلام و الگو گرفتن از زنان در صدر اسلام نگه‌دارند.

وی افزود: زنان نیمی از پیکره جامعه هستند لذا نقش خیلی پررنگی در این جامعه ایفا می‌کنند‌.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه گفت: بعد از پیروزی انقلاب توجه به نقش زن و جایگاه آن بیشتر شده است و این موضوع مسئولیت زنان جامعه ما را چندین برابر می‌کند.

اسلام‌پناه با تاکید براینکه باید توانمندی‌های بالقوه زنان در عرصه اجتماعی‌، بالفعل شود گفت: زنان باید در جامعه و خانواده نقشی همه جانبه و هدایتگر داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول