اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر:

پیگیر اجرای طرح اولویت دورکاری بانوان شاغل هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: با توجه به اهمیت اجرای طرح دورکاری بانوان شاغل در دستگاه‎های اجرایی با جدیت پیگیر اجرای این طرح در استان بوشهر هستیم.

پیگیر اجرای طرح اولویت دورکاری بانوان شاغل هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر زهرا عرفان صبح امروز در نشست کمیته حقوقی زنان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به موانع موجود برای اجرای این طرح اظهار داشت: پرداختن به طرح اولویت دورکاری بانوان شاغل در دستگاه‏های اجرایی با توجه به مسائل و مشکلات این قشر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: طرح دورکاری از سوئی کاهش هزینه‎ها و از سوی دیگر افزایش کارایی و رضایت کارکنان را به دنبال دارد.

عرفان گفت: در کنار مزایا و معایب این طرح ما در صددیم تا موانع را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام کنیم و این امر جز با هم‎فکری و مشارکت بانوان امکانپذیر نیست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر یادآور شد: طرح اولویت دورکاری بانوان در برخی از دستگاه‎های اجرایی در مرحله اجرا با مقاومت‎هایی روبه‌رو است که اجرای این طرح را غیر ممکن می‌کند.

عرفان ادامه داد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر در اولویت قرار دادن مسائل زنان و خانواده، هم‎اندیشی و دورنگری در دستگاه‎های اجرایی در ارتباط با رفع موانع در حوزه زنان اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: بانوان و کارشناسان متبحر و متخصص در دستگاه‎های اجرایی در حوزه زنان در این راستا مشارکت بیشتر داشته باشند و با ارائه نقطه نظرات خود اولویت‎ها را بررسی و به حل مشکلات و چالش‎ها در این رابطه بپردازند.

معاون اداره منابع انسانی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: پیشنهاد اجرای طرح دورکاری در سال 89 از سوی رئیس جمهوری مطرح شد و حمایت دولت از این طرح موجب شد تا فرآیند اجرای آن در استانداری‎ها و دستگاه‎های اجرایی ممکن شود.

بنیامین برنا افزود: این طرح مختص بانوان نیست بلکه اولویت اجرای آن با بانوان است و لذا اجرای آن در حوزه زنان با مشکلاتی روبرو است.

وی بر اجرای آموزش طرح دورکاری برای مدیران و مسئولان تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح باید با آموزش همراه بوده تا قابلیت اجرایی مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول