اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم عنوان کرد

درخشش خیره‌کننده بانوان قمی در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم گفت: دختران دوومیدانی‌کار قم در رقابت‌های قهرمانی کشور درخشش قابل توجهی داشتند که حاصل آن کسب دو مدال خوشرنگ بود.

درخشش خیره‌کننده بانوان قمی در مسابقات کشوری

راحله واقفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: موفقیت‌های دوومیدانی بانوان قم در دومین حضور دوومیدانی‌کاران قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور در سال جدید، در مسابقات نوجوانان کشور با کسب دو مدال برنز ادامه یافت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی و تقویم فدراسیون دوومیدانی، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور با شرکت برترین‌های این رده از استان‌های مختلف به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: دختران دوومیدانی‌کار رده سنی نوجوانان هیئت قم در حالی در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور یافتند که این مسابقات برای دو و میدانی دستاوردهای خوبی به دنبال داشت و علاوه بر مدال‌های خوبی که کسب شد، دوومیدانی‌کاران قم نیز به خوبی توانستند توانمندی‌های خود را نشان دهند.

وی در ادامه به پیکارهای دوومیدانی قهرمانی دختران نوجوان کشور و موفقیت‌های تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم اشاره کرد و یادآور شد: دوومیدانی‌کاران دختر نوجوان و آینده‌دار قم در این رقابت‌ها موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

واقفی بیان کرد: سطح رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور موجب شد شاهد رقابت‌های بسیار نزدیکی بین مدعیان مواد و رشته‌های مختلف باشیم که در این بین تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم در دوی 100 متر با مانع و 4 در 100 متر امدادی دو مدال به دست آورد.

وی اظهار داشت: در جریان این رقابت‌ها و در دوی 100 متر با مانع ‌هانیه فیضی یکی از دوومیدانی‌کاران آینده‌دار استان قم نماینده تیم اعزامی هیئت دوومیدانی قم بود که در نهایت موفق به کسب مقام سوم شد و نشان برنز این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم در ادامه به ترکیب تیم اعزامی دختران قم به این مرحله از رقابت‌ها اشاره ‌و بیان کرد: تیم اعزامی بانوان قم در رشته‌های گوناگون با ترکیب‌ هانیه فیضی، زهرا مرادی، مائده احمدی، فاطمه محمدی و مرضیه جعفری در این دوره از رقابت‌ها به میدان رفت.

وی اضافه کرد: تیم رشته 4 در 100 متر قم نیز در رقابت با حریفان خود موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز قهرمانی کشور شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول