اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

طرح آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی کهگیلویه به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کهگیلویه گفت: تا پایان سال جاری طرح آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی ثبت احوال کهگیلویه به پایان می‌رسد.

طرح آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی کهگیلویه به پایان می‌رسد

سید عیسی جوادی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از اواخر سال گذشته طرح آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی و هویتی در اداره ثبت احوال دهدشت در حال انجام است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌‌های سال‌ جاری سازمان، تداوم الکترونیکی کردن فعالیت‌‌های این سازمان است.

جوادی‌مهر ابراز داشت: در پروژه آرشیو الکترونیکی، اسناد هویتی و سجلی ابتدا اسکن شده سپس داده آمایی صورت می‌گیرد و در نهایت برای برگزاری به مرکز داده پایگاه جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور ارسال می‌شود.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح، ضرورتی به حضور افراد یا ارسال مدارک به اداره محل صدور شناسنامه نخواهد بود و خیلی از دغدغه‌ها و مشکلاتی که هموطنان برای انجام امور سجلی با آن مواجه بودند برطرف خواهد شد.

جوادی‌مهر تصریح کرد: در طرح آرشیو الکترونیکی اسناد، از تمام اسناد موجود در استان تصویربرداری الکترونیکی می‌شود

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: افزایش سرعت خدمات‌رسانی به مراجعان، افزایش ضریب امنیت اسناد، ارائه تمام خدمات هویتی در اداره محل سکونت افراد بدون در نظر گرفتن محل صدور شناسنامه آن‌ها، صرفه‌جویی در وقت و هزینه به ویژه هزینه‌های مربوط به مراسلات پستی و بایگانی، حفظ اسناد از فرسودگی و بلایای طبیعی، جلوگیری از استهلاک و فرسودگی اسناد بر اثر استفاده‌های متعدد، و رضایتمندی مراجعین از عمده‌‌ترین مزایای آرشیو الکترونیکی است.

رئیس اداره ثبت احوال کهگیلویه بیان داشت: مراحل اولیه این طرح به پایان رسیده و امیدواریم که تا اواخر سال 91 این طرح به بهره‌برداری کامل برسد و اداره ما بتواند مزایای آن را به همشهریان ارائه دهد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول