اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد امر به معروف سیستان‌وبلوچستان:

ترویج تذکر لسانی باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان گفت: ترویج تذکر لسانی از اولویت‌های ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر است که باید با برنامه‌های مختلف این امر را در سطح جامعه نهادینه کرد.

ترویج تذکر لسانی باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، موسی سنچولی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان دفاتر ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: برای ترویج تذکر لسانی و نهادینه‌سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در سیستان‌وبلوچستان لازم است از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان‌های استان استفاده شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نهادینه‌سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه، افزود: تمامی افراد حاضر در یک جامعه در راستای نهادینه‌سازی فریضتین مهم امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند و باید در این زمینه تکلیف خود را به هر نحو ادا کنند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: ترویج تذکر لسانی با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، از اولویت‌های ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر است که باید با برنامه‌های مختلف این امر را در سطح جامعه نهادینه کرد.

سنچولی به اجرای برنامه‌های پرمحتوا در سطح شهرستان‌ها تاکید کرد و عنوان داشت: باید سعی کنیم که اجرای امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ عمومی و مردمی تبدیل شود.

وی در ادامه از اولویت‌های دیگر برنامه‌های ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر را برگزاری کلاس‌های اخلاق عنوان کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های اخلاق ویژه مدیران و معاونان، راهی مؤثر در زمینه نهادینه‌سازی فریضتین در بین ادارات است و باید برای افزایش این برنامه در سطح شهرستان‌ها تلاش کرد.

در این جلسه، معاونان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان و مسئولان دفاتر شهرستان‌ها به بحث و تبادل‌نظر و ارائه برنامه‌های سال‌جاری پرداختند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول