اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار جهان‌بینی و امجد صورت گرفت

تفاهم همکاری قم و اسلام‌آباد برای همکاری در حوزه ورزش

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و معاون وزیر ورزش پاکستان در خصوص رشد و توسعه ورزش دو کشور بحث و تبادل‌نظر کردند.

تفاهم همکاری قم و اسلام‌آباد برای همکاری در حوزه ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سفر یک روزه معاون وزیر ورزش پاکستان به استان قم و بعد از حضور وی در برنامه‌های معنوی که برایش پیش بینی شده بود، با امجد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در نشست مشترک عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با امجد معاون وزیر ورزش پاکستان، دو طرف به بحث و تبادل نظر برای امضای تفاهمنامه و ارتباطات متقابل پرداختند، ضمن اینکه راجع به ارتباط بین دو طرف از طریق فدراسیون‌ها بحث و گفت‌وگو شد.

مسائل و زمینه‌هایی که امکان همکاری‌های دو طرف است و همچنین تلاش برای تبادل تجارب برای برگزاری کلاس‌های مربیگری، ارتباط اردویی بین دو کشور ایران و پاکستان، حضور در تورنمنت‌های ورزشی، اعزام مربی اسکواش و کبدی از پاکستان به ایران و قم و همچنین اعزام مربیان کاراته، کشتی و وزنه‌برداری از قم به پاکستان از جمله دیگر مباحث مطرح شده و توافقات دو طرف در این نشست یک روزه بود.

معاون وزیر ورزش پاکستان همراه با تیم ملی کبدی ساحلی کشورش به ایران سفر کرده است و تیم ملی کبدی ساحلی این کشور همانند تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

در واقع طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده بین فدراسیون کبدی کشورمان و فدراسیون کبدی پاکستان، تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان در حالی وارد ایران شده است که در مدت یک هفته حضورش در تهران، پنج دیدار تدارکاتی با تیم کشورمان برگزار خواهد کرد.

تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های ساحلی آسیا در  این رقابت‌ها شرکت می‌کند، مسابقاتی که بر اساس تقویم کنفدراسیون کبدی قاره کهن، به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول