اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنرهای تجسمی آذربایجان‌غربی:

مهم‌ترین مشکل هنرمندان نبود فضا برای فعالیت است

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن هنرهای تجسمی آذربایجان‌غربی گفت: مهم‌ترین مشکل هنرمندان نبود فضای فیزیکی برای فعالیت است که باید نسبت به رفع این معضل اهتمام شود.

مهم‌ترین مشکل هنرمندان نبود فضا برای فعالیت است

توحید توانا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از نیازهای بدیهی هنرمندان برای خلق آثار زیبا و ماندگار، دسترسی به فضای مناسب است ولی متاسفانه در ارومیه شهری با این وسعت، چنین مکانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در آذربایجان‌غربی به‌ویژه ارومیه هنرمندان فعال و توانمند زیادی وجود دارد ولی متاسفانه امکانات لازم برای تداوم فعالیت‌ها و عرضه هنر در اختیار ندارند که می‌طلبد برای رفع این چالش‌ها اهتمام جدی از سوی مسئولان انجام بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه هنرمندان شهرستان‌ها مانند هنرمندان فعال در تهران مستعد بوده و نیازمند توجه هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل وسیع‌بودن دامنه شبکه اینترنت آموزه‌های جدید به هنرجویان مناطق مختلف کشور منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه در کسب اطلاعات هنری راه‌اندازی تورهای مسافرتی به استان‌های دیگر تاثیر زیادی دارد، بیان داشت: راه‌اندازی تورهای مسافرتی به استان و کشورهای مجاور در ارتقای سطح دانش هنرمندان و هنرجویان تاثیر زیادی دارد که نباید از این موضوع غفلت شود.

این مسئول با بیان اینکه آموزش‌های سنتی مهم‌ترین معضل در آموزشگاه‌ها قلمداد می‌شود، اظهار داشت: آموزش به روش سنتی موجب اتلاف وقت و انرژی هر دو گروه اعم از استاد و هنرجو می‌شود که باید برای این موضوع هم تدابیر لازم اتخاذ شود.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هنر در فرهنگ، دین و تاریخ ایرانیان ریشه دارد پس برای صیانت از فرهنگ خود باید جهت بارور کردن استعدادهای هنری موجود در جامعه تلاش کرد و امکانات لازم در اختیار هنرمندان قرار داد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول